Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 24 sep 2008 22:28 

Vandaag een medewerker van KPN aan de lijn gekregen over mijn klacht.
Ik krijg €50,- terug en wordt verrekend volgende maand. Dit schijnt een normaal standaard bedrag te zijn.
Maar goed.. meer zat er niet in. Ik vind het wel best zo allemaal.
Alleen Mijn KPN werkt nog niet. Maar volgens Pdaas kan dit enkele weken duren.
Het belangrijkste werkt in ieder geval, internet en telefoon.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 28 sep 2008 14:34 

Vervolg van mijn topic op pag. 5:
Op 15 aug. de bevestigingsbrief van KPN ontvangen over mijn aanvraag IPB Extra. Hierin las ik het volgende: Binnen 4 weken maken wij uw aansluiting gereed voor IPB. Hierna kunt u beginnen met installeren en activeren van IPB.
Maar er kwam dus niks,nada.
23 sep. weer gebeld met de helpdesk. Na 20 min. eindelijk iemand aan de lijn. Postcode/huisnummer doorgegeven en hij zoeken. Het werd stil, heel stil aan de andere kant van de lijn en toen...................piep,piep piep,piep. Lijn verbroken.
Weer opnieuw gebeld en weer na 25 min contact. Uiteindelijk antwoord: UW ORDER IS VASTGELOPEN.
Maarrrr..........er zouspoed achter worden gezet en zou per brief wederom bericht krijgen.
27 sep. Brief in de bus! Hè hè, dacht ik nog. Maar helaas........... Er stond te lezen:
Onlangs heeft u bij ons een ADSL-aansluiting aangevraagd. Deze opdracht kan ik tot mijn spijt niet realiseren.
De reden dat de aansluiting in uw geval niet mogelijk is, is als volgt: wegens technische dan wel administratieve reden is het niet mogelijk om internet aan te sluiten. Wanneer de reden voor onuitvoerbaarheid is weggenomen, kunt u opnieuw een aanvraag indienen voor een ADSL-aansluiting. Uw aanvraag zal wederom op uitvoerbaarheid worden beoordeeld: het is echter mogelijk dat ADSL op uw adres niet te realiseren blijft.
.
Nu vraag ik me toch werkelijk af wat er gaande is bij KPN. Ik heb al jaren ADSL en heb hier ook geen aanvraag voor ingedient. IK WIL IPB!!!!!!!
Vandaag,28 sep. weer gebeld met die "snelle" helpdesk. Na 15 min. contact;
Mijn order was niet meer terug te vinden maar men zou me doorverbinden met een andere medewerker. (het afschuifsysteem trad in werking). Na 10 min. een helpdeskmuts aan de lijn: "mag ik uw postcode en huisnummer?" momentje graag. Het werd weer ijzig stil aan de andere kant van de lijn en na een minuut
of 3..........piep,piep,piep,piep.

Dat was het dan. Ik heb het bellen voor vandaag maar opgegeven. HELLLUP! WAT MOET IK DOEN!!! Iemand een suggestie?????

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 29 sep 2008 07:31 

Weet je nog wel zeker dat je IPB wilt.....
Hoe moeilijk kan KPN het voor je maken.... :shock:

Misschien eens een berichtje sturen naar een van de twee KPN webcare leden, die kunnen de boel eens goed op de rails zetten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 29 sep 2008 14:20 

Hoi,

Zit hier ook met het zelfde probleem wilde over stappen van online naar kpn.
Vraag IPB Extra aan tot dan gaat alles goed.
Naar dat ik alles heb aangesloten werkt alles goed dacht ik, maar wat blijkt ik
heb maar 3 mb inplaats van de 8 mb ik bellen naar de KPN komt goed meneer,
naar een week de telefoon werkt via de Experiabox, naar weer een week bellen
kon ik ook in eens mijn mail box aan passen, hee er gebeurt wat daar bij de kpn.
Na veel bellen is het daar ook bij gebleven nog steets is mijn snelheid 3 mb, en
wat blijkt nu ook de helft van mijn arbo staat op Basis en de andere helft op extra.

naar veel bellen bellen bellen veranderd er niks maar dan ook niks er word aan gewerkt
meneer, meneer de order zit vast in de computer, nog een week geduld meneer,maar meneer
U kunt een nieuwe pakker bestellen hoor, een andere medewerker zecht zou ik niet doen hoor,
weer een ander zecht nog een weekgduld en anders even weer contact op nemen dan zou het
goed komen.
Ben nu 5 weken verder en je kun gewoon merken dat KPN een telefoon bedrijf is en geen
internet bedrijf is want de telefoon werkt goed maar de rest .............................
:oops:

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 11:01 

MBR schreef:
Nou hier dus precies het zelfde 3 week verder en heb nog niks via post gehad (binnen 5 dagen zou dat gebeuren) Ik heb me InternetPlusBellen comfort Planet 6 mb om laten zetten na InternetPlusBellen Premium (dat was de eerst brief waar instaat dat ik over kon stappen na Internet PlusBellen Premium)
Heb ook die mail wel gehad dat het goed zou komen en ook via helpdesk zegt met staat genoteerd laatste keer dat ik belde.
Maar tot op heden niets verandert nog?? :( En in MIJN kpn gegevens staat wel dat ik niks kan veranderen omdat er een order loopt.

Even een update plaatsen TOT nu Toe is der nog niets verandert hier. :(

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 11:23 

Zo ben deruit hoor na maanden wachten en vele foontjes verder weer eens gebeld met KPN hoe het der voorstaat. De vriendelijke dame aan de foon zei me dat 20 mb niet geleverd kon worden hier???Dus ik zeg ow en waarom krijg ik der geen bericht van (nog nooit bericht van ze gehad) Daarop zei die dame sorry dat was en is niet netjes van ons. Maar de dame kon wel zorgen dat ik internetPlusBellen Extra (8mb) kan krijgen en dat ik dan lekker goedkoper uit was ook nog :D Dus die maar aangevraagt dus nu maar weer wachten op KPN of ze dit wel kennen leveren hier :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 20:33 

Zo ik heb nu internetPlusBellen Extra (8mb) hier zins vandaag :D Maar heb 1 vraagje nog mijn upload (1mb) is wel goed maar mijn downloaden niet die is nog zelfde als wat ik had van planet comfort 6 mb als ik een dvd of een cd binnen haal en als ik een snelheids test doe :( .Wordt dat nog anders met paar dagen of Moet ik der weer is achteraan bellen :(

Downstream rate: 8000 kbps
Upstream rate: 1024 kbps
(Deze waarden staan in mijn modem)

Laatst bijgewerkt door MBR op za 25 okt 2008 03:45, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 20:52 

Heb je gewoon niet last van hetzelfde wat anderen ook ervaren?

Of het kan helemaal niet sneller op jouw lijn?
Of ze hebben een verkeerd profiel "klaar" gezet in het modem, of hoe dat ook maar precies heet.

Daar staan aardig wat berichtjes van op het forum.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 22:16 

Zal ze wel eens bellen de KPN weer de lijn laten nakijken wat die aankan hier :?: 20 mb kon ik niet krijgen hier dat weet ik wel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 00:16 

Even geduld mbr, het duurt inderdaad enkele dagen voordat je de échte snelheid krijgt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 25 okt 2008 01:24 

Ja hoor nu is alles oke hier up en downloads zijn goed nu :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 25 okt 2008 02:43 

vankooten schreef:
Even geduld mbr, het duurt inderdaad enkele dagen voordat je de échte snelheid krijgt.

Ik heb net een upgrade gedaan naar InternetPlusBellen Extra, in het modem staat al "Downstream-snelheid: 8000 kbps
Upstream-snelheid: 992 kbps ".

Maar ik haal de snelheden niet deze blijven hangen op 6000 kbps 730 4342 kbps.

Gaat deze snelheid nog hoger of moet ik kpn vragen hoe dit kan.

Prettige weekend

Jan

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 25 okt 2008 03:26 

Effe 2 a 3 dagen wachten ? alst goed is is je upload wel oke nu? Hier vrijdagnacht half 2 viel internet uit en was me downloads ook goed :D Even 2 a 3 dagen geduld :wink:
Je Upstream rate die lijkt mij telaag nog moet volgens mij 1024 kbps wezen volgens hun abbo :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 25 okt 2008 03:34 

Nee even 2 dagen wachten dan alst goed is gaat ook donwloaden goed komen :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 27 okt 2008 11:18 

@Dombo:en anders gewoon even contact opnemen met de helpdesk.Er kan natuurlijk wel eens wat mis gaan.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]