Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 15:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2007 21:37 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Louwrens schreef:
Ik hoef geen binaries, ik wil gewoon discussie draadjes kunnen lezen bij nl.sport.hardlopen, nl.media.tv etc etc.
En daarvoor ga ik geen Eweka nemen.
Dat KPN moet gewoon werken.


Ik lees mijn nieuwsgroepen voor € 5 per jaar bij news.nb.nu, zie ook http://www.nb.nu/

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2007 21:40 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Nee hoor voor gewoon tekst blijven ze wekenlang staan is mijn ervaring. Bij sommige nieuwsgroepen soms maanden afhankelijk of het daar druk of rustig is.
Binaries is idd een ander verhaal.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2007 21:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
oke dus eigelijk is er geen probleem dan :D :Dheb met dat lezen in de nieuws groepen geen ervaring dus vandaar dat ik daar geen problemen mee ondervind


Laatst bijgewerkt door HORNY op zo 15 apr 2007 21:57, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2007 21:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
HORNY schreef:
oke dus eigelijk is er geen probleem dan :D :D


Ik spreek dan over het verleden toen het wel goed ging.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2007 23:08 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Via eweka zie ik inderdaad de discussie draadjes op nl.media.tv. Bij KPN zie ik noppes voor wat betreft discussie draadjes :evil:

_________________
Don't feed the Trolls!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2007 21:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
tja dat is dan alweer een gemiste kans voor de kpn en al zijn dochter ondernemingen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 17 apr 2007 08:45 
Offline

Geregistreerd: ma 19 maart 2007 21:14
Berichten: 37
voordat ik IPB had, haalde ik mijn plane tekst nieuwsgroepen via: news.fb1.net

die had ik gevonden via een search op 'free newsservers'


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 17:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Vandaag nog maar eens met de helpdesk gebeld.
Nieuwsgroepen worden niet ondersteund maar ik kon wel het verzoek bij de klantenservice leggen om dit probleem op te lossen.
Ik moest mailen naar klantenservice@kpn.com
Mail is verstuurd. Ik hoop eigenlijk dat ik niet de enige ben die stuurd, wie weet gaan ze er dan wat aan doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2007 11:01 
Offline

Geregistreerd: za 11 nov 2006 17:44
Berichten: 9
Ik had ook een mailtje gestuurd naar het zelfde adres, je raad het al!
Nooit een berichtje terug gehad, dus reken maar nergens op!

Ik snap nog steeds niet waarom dit probleem voor sommige IP's niet opgepakt wordt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2007 14:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Lite On schreef:
Ik had ook een mailtje gestuurd naar het zelfde adres, je raad het al!
Nooit een berichtje terug gehad, dus reken maar nergens op!

Ik snap nog steeds niet waarom dit probleem voor sommige IP's niet opgepakt wordt.


Ja hoor ik kreeg een keurig mailtje terug van een mevrouw met naam van KPN. Ze heeft hem naar de juiste afdeling gestuurd.
Ik zou hem nog een keer sturen als ik jou was.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2007 14:20 
Offline

Geregistreerd: za 11 nov 2006 17:44
Berichten: 9
Okay bedankt, laat je bevindingen weten als er een oplossing is gevonden voor het Newsserver probleem.
gr
jj


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2007 14:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Lite On schreef:
Okay bedankt, laat je bevindingen weten als er een oplossing is gevonden voor het Newsserver probleem.
gr
jj


Natuurlijk.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 apr 2007 17:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
En zojuist de technische dienst aan de lijn gehad.
Die hield het kort en zei direct geen ondersteuning te bieden van nieuwsgroepen. Het komt dus er op neer dat ik het maar moet bekijken.
Wel vreemd overigens dat klantenservice mij letterlijk mail terugstuurde met daarin de tekst "Voor uw probleem is een aantal oorzaken en oplossingen mogelijk. Telefonisch kunnen wij een betere en snellere analyse maken en direct op uw vervolgvragen reageren." Je zou zeggen dat de klantenservice met al haar kennis over de dienstverlening mij dat al direct kon vertellen dat ze geen ondersteuning bieden.

Ik snap er geen bal van.
Je adverteert met internetplus bellen met o.a. de mogelijkheden tot het gebruik van 50.000 nieuwsgroepen. En uiteindelijk kan je dit niet waarmaken aan diverse klanten. Over ondersteuning wordt nergens gesproken op internet. Daar kom je pas achter als je daadwerkelijk een storing hebt. Het lijkt mij dat KPN niet mag adverteren met nieuwsgroepen omdat ze de werking niet kunnen garanderen.

Deze jongen knikkert gewoon de mail weer terug naar de klantenservice.

Hierbij de oproep aan iedereen die een storing van de nieuwsgroepen ondervind toch te mailen naar klantenservice@kpn.com
Voor KPN zal het uiteindelijk dan ook beter zijn dit probleem de wereld uit te helpen dan dat ze steeds maar gespamt worden met dit probleem.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 apr 2007 19:57 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Ze bieden het aan, inclusief een uitleg wat het is en hoe je het moet instellen, maar als het niet werkt kan je de boom in..


Wat wordt ondersteund

http://kpn-serviceportal.custhelp.com/c ... faqid=7304

_________________
Don't feed the Trolls!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 apr 2007 20:12 
Offline

Geregistreerd: za 11 nov 2006 17:44
Berichten: 9
Weer een storing opgegeven, afwachten wat de reactie is!
Mocht dit geen bevredigend resultaat geven, dan moeten we onze klachten maar bundelen en via Kassa of Consumentenbond dit probleem maar gaan voorleggen!
Jammer ik zie anders geen andere uitweg!
Laten we hopen dat dit alles niet nodig is en dat een wakkere KPN HD medewerker dit leest en dit intern gaat voorleggen bij een odh medewerker.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling