Maarten schreef:
Je frustratie is wellicht begrijpelijk,maar wellicht dat een onderbouwing wat meer licht op het geheel laat schijnen ?
Maar goed misschien ben je zo boos dat je daar helemaal geen zin meer aan hebt.?!
Ik zal eens proberen te beginnen bij het begin.
Sinds de zomer 2006 heb ik internet + bellen, daarvoor ISDN.
Aansluiten verloopt vlekkeloos en alles gaat super, ik was tevreden.
Todat in november de problemen begonnen met de telefoon verbinding.
Vaak niet bereikbaar, en ook zelf niet kunnen uitbellen.
Om de week belde ik met KPN en in het begin beloofde ze binnen een paar dagen terug te bellen maar helaas dat gebeurde maar niet.
Toen inmiddels maart heb ik maar eens een e-mail gestuurd met het bericht dat ik maar eens ging stoppen met betalen want volledig betalen voor iets wat maar half werkt kan ook niet de bedoeling zijn.
Vervolgens werd ik toen na een paar dagen wel gebeld door de 2de lijn en deze heeft na het vragen of ik voor de zoveelste keer wilde resetten een monteur gestuurd.
Deze kwam en heeft gekeken en gebeld met joost mag weten wie en is weer gegaan, alles moest het weer doen.
Helaas was dit niet het geval dus maar weer eens bellen, en weer kwam een monteur, deze keer met een nieuwe box. s'avonds merkte ik al dat er nu nog een probleem bij was, als ik gebeld werd ging mijn fax en telefoon tegelijk, terwijl deze allebei op een andere poort zaten en ook een appart nummer hadden.
De man die ik aan de lijn had kwam er ook niet uit en het hele dossier is doorgegeven naar het experteam, deze kunnen alles oplossen zei hij. Ik vroeg mag die afdeling dan aan de lijn, maar dat kan niet, ze zijn alleen per mail via de 2de lijn te bereiken.
Ik heb gezegt dat ik het op prijs zou stellen als ze aan mijn box gaan morrelen dat ze mij eerst even bellen, wel zo handig dat ik het weet.
Nu opeens gisteren werkte er helemaal niets meer, dus ik maar weer bellen, ja zei de vrouw ik zie dat het exper team ermee bezig is, wacht het even af tot morgen.
Vandaag weer gebeld, en toen kwam de aap uit de mouw, ik ben afgesloten omdat ze er niet uitkomen word de lijn terug gebouwd naar een analoge lijn.
En dit is niet meer terug te draaien zeiden ze.
Dus ik vraag waarom doen ze dat niet klantvriendelijker kan, en voordat ze de stekker eruit trekken dit even meldden en dan samen tot een oplossing komen. Kijk wat ook had gekund is eerst een andere analoge lijn aanleggen, deze werkend maken en dan de andere stoppen.
Daar wist de mevr ook geen andwoord op helaas.
Maar status is nu zo, internet via de buren (waarvoor dank) telefoon alleen mobiel, en volgende week krijg ik de doos van @home, is ook niet alles maar meer keuze heb ik niet op het moment.