Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 17:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2006 23:03 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
IPB-Master schreef:
foutcode 105 is in heel groot deel van de gevallen opgelost voor de gevallen waarbij het niet opgelost is zijn werk instructies gegeven hoe dit door gestuurd moet worden naar een team die deze zaken nog uit gaat zoeken

Dus wat moeten IPB'ers met dit probleem nu doen? Gewoon afwachten?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2006 23:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
marcel: je was me net voor.
hoe bedenk je een zin als "voor de gevallen waarbij het niet opgelost is zijn werk instructies gegeven hoe dit door gestuurd moet worden naar een team die deze zaken nog uit gaat zoeken"
een hele geruststelling voor de desbetreffende klanten ... :shock:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2006 23:30 
Offline

Geregistreerd: wo 20 sep 2006 22:34
Berichten: 18
nou de meeste IPB klanten die foutcode 105 hadden hebben hier geen last meer van wat dus betekend dat de portering volgens normale wijze verder zou moeten gaan lopen

bij sommige uitzonderingen is dit dus niet het geval wanneer deze incidenten behandeld worden door de MPSD zullen deze dit incident doorsturen naar het 3e lijns team die dit per incident individueel gaat bekijken


voor de IPB'ers betekend dit dus in de meeste gevallen dat het wachten eindelijk over is, maar voor de uitzonderingen waarbij dit niet hetgeval is nog steeds de keuze staat uit de 2 opties die aangeboden worden zoals RoscoPcoltrane al zei 1. ipb aanvraag anuleren 2. compensatie in kosten tijdens het wachten


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 10:19 
Offline

Geregistreerd: vr 22 sep 2006 11:13
Berichten: 28
IPB-Master schreef:
voor de IPB'ers betekend dit dus in de meeste gevallen dat het wachten eindelijk over is, maar voor de uitzonderingen waarbij dit niet hetgeval is nog steeds de keuze staat uit de 2 opties die aangeboden worden zoals RoscoPcoltrane al zei 1. ipb aanvraag anuleren 2. compensatie in kosten tijdens het wachten


1. IPB annuleren is een slechte keus, ik kan het goed begrijpen maar ook dit duurt minimaal 8wkn.
2. Compenstatie is een goede optie. Bel gewoon even 0900-0244 en vraag naar MPSD, deze kunnen dit regelen met de administratieve afdeling.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 21:21 
Offline

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 23:23
Berichten: 5
IPB-Master schreef:
foutcode 105 is in heel groot deel van de gevallen opgelost voor de gevallen waarbij het niet opgelost is zijn werk instructies gegeven hoe dit door gestuurd moet worden naar een team die deze zaken nog uit gaat zoeken


Klopt inderdaad.
Kan nu mijn "cockpit" weer gebruiken.
Veel ben ik er niet mee opgeschoten, lijn is nog steeds niet geporteerd worden en kan nog steeds niet gebeld worden.

wordt vervolgd ........

_________________
__________________________
Grtnx
Cees


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling