Ik heb Kpn Basis en overweeg om "bel gratis avond en weekend" te wijzigen in "bel altijd onbeperkt naar vaste nummers in Nederland".
Via "Mijn KPN" is dat niet (meer) mogelijk. Zie onderstaand de e-mail correspondentie. Ongelofelijk dat de ene KPN afdeling hierover geen contact kan opnemen met de andere afdeling.......
Is hier iemand die mij kan vertellen hoe dit "probleem" kan worden opgelost zonder het dure (heel lang in de wacht...!!) 0900-0244 nummer te bellen??
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u als volgt informeren:
Via mail hebben wij u hierbij niet kunnen helpen zo blijkt. U vroeg ons naar andere opties die hebben wij u hiermee gegeven.
Het e-mailcenter heeft geen mogelijkheid uw e-mail door te sturen naar de betreffende afdeling daar deze geen e-mail afhandelen.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Bart Jansen
KPN
Original Message Follows: ------------------------
Geachte heer Jansen,
Is er geen communicatiemogelijkheid tussen de diverse KPN-afdelingen?
Te gek voor woorden dat ik een dergelijke "klacht" over (het niet werken van) de KPN-website telefonisch op mijn kosten moet gaan melden!!
Zoveeeeeel minuten in de wacht .............
Ben ik soms de enige met dit "probleem"? Kan het mij niet voorstellen ......
Ben benieuwd of ik hierop een antwoord krijg.
----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: KPN_internetplusbellen_cm
Verzonden: dinsdag 3 augustus 2010 16:46
Onderwerp: Re: anders (KMM2362915V46391L0KM)
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u als volgt informeren:
Het e-mailcenter beschikt niet over de mogelijk u hierbij van dienst te zijn.
Voor uw probleem is een aantal oorzaken en oplossingen mogelijk. Telefonisch kunnen wij een betere en snellere analyse maken en direct op uw vervolgvragen reageren.
Onze telefonische klantenservice kan direct reageren op uw vragen en opmerkingen. Indien er problemen ontstaan, dan kan een van onze medewerkers er direct op inspringen.
Hiervoor verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via het nummer 0900-0244, EUR 0,10 per minuut (maandag t/m zondag van 08.00u tot 22.00u).
Met vriendelijke groet,
Bart Jansen
KPN
Geachte Wiekash Soekar,
Dank voor uw reactie.
Jammer maar helaas: Op de pagina "Telefooninstellingen" (waar ik uiteraard al gezocht had) staat alleen het woord "Telefooninstellingen".
Dus niet mijn telefoonnummer om eventueel te selecteren ....................
Is er nog een andere optie? Zo ja, dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: KPN_internetplusbellen_cm
Verzonden: maandag 2 augustus 2010 18:07
Onderwerp: Re: anders (KMM2348573V64937L0KM)
Geachte XXX
Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u als volgt informeren:
U kunt de Voordeeloptie van een telefoonnummer wijzigen via uw persoonlijke online omgeving. Volg hiervoor de onderstaande stappen:
- Ga naar
http://csc.maranello.planet.nl/CSC en log in met uw gebruikersnaam XXX en bijbehorend wachtwoord (dit zijn tevens de inloggegevens van uw hoofd e-mailadres).
- Klik onder ?Mijn producten? op ?Telefoon instellingen?
- Selecteer het juiste telefoonnummer en schakel de gewenste voordeeloptie in
- Klik op ?opslaan?
Let op:
- U kunt de voordeeloptie niet voor meerdere nummers tegelijkertijd wijzigen. Pas als een wijziging administratief gereed is gemeld kunt u de voordeeloptie van een volgend nummer wijzigen. Dit kan enkele dagen duren.
Nadat de Voordeeloptie is gewijzigd ontvangt u altijd per e-mail een bevestiging van de wijziging.
Met vriendelijke groet,
Wiekash Soekar
KPN
Waar kan ik in Mijn KPN eventueel aangeven dat ik bel onbeperkt naar vaste nummers in NL wil bestellen i.p.v. avond en weekend?
Is niet te vinden in MIJN KPN ..............
NB: dit is dus nog niet een bestelling!! maar alleen een vraag.
Vast bedankt voor uw antwoord.