Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2010 18:44 

Hallo beste mensen.

Ik heb een probleem betreft de experia box van kpn. type thomson tg789vn
Sind ik deze router heb kan ik niet meer online met mijn game consoles (xbox360 en ps3).

Nu heb ik duizend en 1 forums afgestruint en weet inmiddels wel wat het probleem is (denk ik)
Het heeft iets te maken met portforwarding of zo.
Deze zou je normaal kunnen instellen in de settings van je router, en beetje knutsellen en klaar.
Echter bij dit type modem lijkt niks te werken wat ik ook doe niks heeft het effect wat ik zou wilen zien,
dat is op de ps3 nat type 2 of 1 ( is nu nat type 3) en op de xbox360 blijft ie op strict staan.

Is er iemand die weet hoe je dit probleem kan oplossen ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem
maar een echte oplossing is er zover ik weet niet.

Er zou een update komen maar wanneer? ik wacht nu al een poos.
Waar ik zelf aan zat te denken aan optie,s

1 Een andere modem/router er tussen , ik weet alleen niet of de rest van de diensten die ik heb bij kpn ondersteunt blijven worden.(interactieve tv/bellen/internet.)
2. Een setting veranderen in de huidige modem maar weet echt niet meer hoe en wat.

Voor diegene die denkt"dan bel je toch even kpn" kan ik alleen maar "zucht"roepen.
Zij willen mij niet op geen enkele wijze helpen of te gemoed komen.
Aan hen heb ik het probleem voorgelegt en het enige wat ze zeggen . "Ooh was al bekent je moet wachten " of dat ik contact op moet nemen met de fabriek" en dat kpn dit probleem niet ondersteunt. en aangezien de rest wel goed werk word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Begrijp me niet verkeerd ik hen niets tegen kpn maar er staat echt nergens dat hun game consoles niet ondersteunen,

Maar goed dat terzijde , is er iemand die mij dus wel uit de brand kan en wil helpen, akvast bedankt.
Voor de rest kan ik alleen waarschuwen neem geen abbonnement waar de thomson tg789vn bij hoort.

Mvg Peter

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2010 19:10 
Site Admin

Graag de volgende keer even de zoek functie gebruiken :wink:

viewtopic.php?f=32&t=3409

Ik zet op dit topic en slotje om wildgroei te voorkomen.

Gr marcel234.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]