Goede morgen,
Het is geschied, vraag me niet hoe maar na mijn opgestuurde 28 A4tjes naar het hoofdkantoor is er actie ondernomen door kpn. Ik ben gebeld door een medewerker die e.e.a. eens tot de bodem uit wilde zoeken, vervolgens ben ik keurig op de hoogte gehouden door deze medewerker over de voortgang. Hij heeft de aanvraag zelf nog eens ingevoerd waarna ik op twee verschillende dagen door verschillende personen teruggebeld werd met de mededeling dat men geen itv kon leveren. Daarna heeft de medewerker opnieuw alles aangekaart bij de technische diensten en heeft men het hele traject stap voor stap gevolgd.
Vervolgens werd ik gebeld met de mededeling dat het voor 95% zeker was dat de aanvraag werd geaccepteerd, en inderdaad na een tijdje kwam de bode met het lang verwachte pakket. Enkele dagen daarna kwam ook de brief en vorige week konden we tv kijken via kpn.
29 januari 2009 aangevraagd, en 29 december 2009 gekregen het geeft toch maar eens weer aan dat geduld een schone zaak kan zijn, en de aanhouder toch vaak wint.
Ik ben Stef en de mensen achter Webcare veel dank verschuldigd en uiteraard ook de medewerker (namen worden hier niet genoemd dacht ik) die de mogelijkheid had verder in het systeem te duiken.
Het heeft "even geduurd" maar we hebben een zeer goed beeld.
Groet,
B.J.Stijf
_________________ "Er is meer tussen Hemel en Aarde dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen"
|