Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 04:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 06 jan 2009 23:20 

op dit moment beschik ik over internetplusbellen standaard incl vrij bellen. Nu wil ik overstappen naar een snellere en goedkopere provider. In mijn contract staat een einddatum vermeld van 20-05-2009, uiterste opzegdatum van 20-04-2009, afkoopcontract nee, datum afkoopvrij 20-05-2009. Nu staat er letterlijk bij de contractgegevens:
Uiterste opzegdatum: Indien u uw contract wilt beeindigen, moet u de opzegging uiterlijk op de datum die vermeldt staat bij üiterste opzegdatum" door ons ontvangen zijn. Is er geen datum vermeldt, houdt dan rekening met 1 maand opzegtermijn.
Afkoop contract en datum afkoopvrij: Als u uw contract voortijdig beeindigt, dan brengen wij de resterende abonnementskosten v/h abonnement in rekening. Deze afkoopregeling is voor u van toepassing indien bij afkoop 'Ja" staat vermeld. Wilt u de afkoopregeling voorkomen zeg dan op per de datum die vermeldt staat bij "datum afkoopvrij". De opzegging moet uiterlijk op de datum die vermeldt staat bij üiterste opzegdatum" door ons ontvangen zijn.
Hoe moet ik dit nu zien? moet ik toch uiterlijk 20 april opzeggen, of kan ik nu al opzeggen met rekening houdende van 1 maand opzegtermijn? kan ik mijn contract nu niet afkopen (zonder abonnementskosten)?
Volgens kpn helpdesk, ik was voorheen planet klant, (nu dus kpn klant) verleende planet alleen maar jaarcontracten (na 4 minuten navragen aan collega), en was voor mij dus de contract einddatum geldig. Op afkoop contract kon ze op dat moment geen verklaring geven.

Wie heeft hier tips over, of heeft dit ook meegemaakt?
Groetjes Rene

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 13:12 

Heb je deze niet gekregen van KPN?

Citaat:
Verhuiskosten

Geachte heer/mevrouw,

Middels deze e-mail willen we u informeren over een wijziging van de eenmalige verhuiskosten die KPN in rekening brengt als u gaat verhuizen. Deze wijziging gaat in per 1 februari 2009. Eenmalig verhuistarief InternetPlusBellen: € 44,-

Mocht u zich niet kunnen vinden in deze wijziging, dan staat het u vrij uw InternetPlusBellen abonnement tot 1 februari 2009 kosteloos op te zeggen.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

XXXX XXXXXXXXXX
Directeur Klantcontact

Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Antwoorden op dit bericht worden niet gelezen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 18:20 

Maar van dat mailtje weten ze dan weer heel weinig af :)

Ik heb geprobeerd op te zeggen (ik verhuis binnenkort) en kan dus beter opzeggen en dan weer een nieuw abonnement aanvragen. Verandering mail/telefoon is geen probleem want ik gebruik het toch amper. Alleen de helpdesk weet er niks vanaf, erg onhandig.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 22:56 

http://www.kpn.com/klantenservice/Meld-je-vraag-enof-klacht/Stel-een-vraag-of-meld-een-klacht.htm#

Deze weg al geprobeerd samen met mijn email van KPN?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 08 jan 2009 11:34 

Bedankt voor de tip. Heb gelijk mijn mail nagekeken en had deze brief inderdaad ook gekregen. Vanmorgen gelijk kpn gebeld en was zonder problemen of moeilijk doen hunner zijds gelijk geholpen.

Met vriendelijke groet,

Rene

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]