Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 19 jan 2008 02:08 

Zo te zien heeft niemand er last van. Het probleem lag ook bij mij. Ik kreeg de volgende melding van hotmail en live mail.:

Citaat:
Your message

To: ********@hotmail.com
Subject:
Sent: Fri, 18 Jan 2008 09:06:03 +0100

did not reach the following recipient(s):

*******@hotmail.com on Fri, 18 Jan 2008 13:13:33 +0100
There was a SMTP communication problem with the recipient's email server. Please contact your system administrator.
<cpsmtp-voip03.kpnplanet.nl #5.5.0 smtp;550 SC-004 Mail rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons. A block has been placed against your IP address because we have received complaints concerning mail coming from that IP address. If you are not an email/network admin please contact your E-mail/Internet Service Provider for help.
Email/network admins, we recommend enrolling in our Junk E-Mail Reporting Program (JMRP), a free program intended to help senders remove unwanted recipients from their e-mail list: http://postmaster.live.com>

Even googlen blijkt dat ik de smtp server verkeerd heb ingesteld in outlook, mail.kpnplanet.nl i.p.v. smtp.kpnplanet.nl.
Ik werk al bijna een half jaar met deze instellingen, vreemd dat het nu dan niet meer wil. Maar het is weer opgelost. :oops:

Profiel  

Berichttitel: Re: Niet in Hotmail.
BerichtGeplaatst: za 02 feb 2008 23:18 

hoi... ik denk niet dat het al helemaal is opgelost...

bij kpn wordt volgens mij de mail verstuurd over verschillende mailservers.. de meeste gaan inmiddels wel goed, maar de
cpsmtp-voip03.kpnplanet.nl heeft nog steeds problemen.
Ik zie dit omdat bij een aantal mails deze in de header die info tonen en wel aankomen op een ander mailadres alleen in hotmail niet..
(in de bijlage staat ook duidelijk dat die server op de blocklist bij hotmail staat)

Erg irri...heb ook al gebeld week geleden...en ben nu onderhand bijna dagelijks mails aan het sturen.

Rob Heerlen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]