Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 05:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2007 07:48 

Een punt waar KPN nog wel aan moet werken is de hinderlijke echo die bij sommige telefoongesprekken hoorbaar is.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2007 08:58 

Aan Robèrt.
Je hebt nog niet gereageerd op mijn vragen. Zie boven.
Ik vroeg of je niet uit de voeten kunt met een goedkoper tarief en dan gewoon bij KPN/Planet/HetNet blijven? Het zal je heel wat rompslomp schelen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2007 09:25 

Bor de Wolf schreef:
Aan Robèrt.
Je hebt nog niet gereageerd op mijn vragen. Zie boven.
Ik vroeg of je niet uit de voeten kunt met een goedkoper tarief en dan gewoon bij KPN/Planet/HetNet blijven? Het zal je heel wat rompslomp schelen.

Overigens heb ik het idee dat zelfs het overstappen tussen KPN, Planet en Het Net niet probleemloos gaat. Ik heb onlangs wat informatie ingewonnen bij Het Net (vanwege de lagere tarieven die zij hanteren) maar daar werd mij verteld dat je niet zomaar naadloos van KPN naar Het Net (of omgekeerd) kunt overgaan, alhoewel je gewoon de Experia Box kunt blijven gebruiken. De hele procedure van opzeggen en opnieuw aanvragen met alle rompslomp en kans op fouten moet weer helemaal doorlopen worden.
Makkelijker kunnen we het niet maken, maar leuker...?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2007 09:46 

Bor de Wolf schreef:
Aan Robèrt.

Ook intern overstappen is zeer complex :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2007 10:32 

Robèrt, ik heb de indruk (misschien ten onrechte), dat je gebruik maakt van het Basic-tarief ad. € 59,95/mnd. Wanneer je dan overgaat op het Go-abonnement ad. € 34,95 scheelt dan wel mooi € 25,--/mnd. Planet noemt dit respectievelijk Comfort en Economy. De snelheid is dan wel wat lager maar het is behoorlijk goedkoper en je hoeft niet allerlei lastige procedures te doorlopen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2007 10:50 

Beste Bor,

Klopt helemaal!

Maar ik kan ook voor minder geld veeeeeeel meer snelheid krijgen.
Dan wil ik niet voor minder geld ook nog eens minder snelheid krijgen!

Planet IPB is gewoon de aller aller aller duurste die er is.
En als je dat eenmaal hebt moet je houden ook!....:-)

Het overstappen is expres zo moeilijk gemaakt om het zo min mogelijk te laten gebeuren.
Als je toch alleen al naar het maandbedrag kijkt moet iedereen bij Planet overstappen.....:-)

En dat is best jammer want het werkt gewoon goed.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 15:25 

ik heb hier onder tussen ook weinig meer te klachen heb alleen 2 puntjes
1 als je een speedtouch 780 hebt kijk dan eens als je naar speetest.nl gaat hoe onstabiel de upload is heb nog steeds mensen in mijn vrienden kring die niet fatsoenlijk kunnen webcamen want na 5 min valt verbinding even weg dit licht volgens mij aan de grote schomeling van de upload snelheid is in al die tijd dat ze nu deze routers gebruiken nog niet veel aan verbeterd of ik moet iets gemist hebben

en punt 2 de prijs is gewoon weg veel te hoog

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 21:16 

HORNY schreef:
en punt 2 de prijs is gewoon weg veel te hoog

Ik "klaag" hier nogal veel over de hoge prijs en sta op het punt om over te stappen.... 8)
Ik had wat vragen wat er nu precies met mijn lijn ging gebeuren na het beëindigen van IPB en ik gaf aan dat dé reden van overstappen de te hoge prijs was.

Ik kreeg als antwoord dat ze dit ter dege gingen meenemen in een evaluatie van het product.
Dat klinkt natuurlijk prachtig en lijkt welhaast een standaar antwoord maar ik weet het niet....
Ik zal toch echt niet de enige zijn die alleen maar weg gaat vanwege de te hoge prijs?

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2007 11:00 

dat zal ik ook niet geloven ik denk dat wij holanders gewoon weg graag meer voor ons geld willen als wat de kpn ons nu er voor bied
en zo lang er firmas zijn die meer leveren voor minder geld denk ik dat zon grote firma als kpn daar ook maar in mee moet gaan of gewoon weg een deel van hun klanten kwijt raken aan andere firmas die wel minder voor hun diensten vragen
het zou gewoon weg mooi ziin als al die grote firmas eens wat minder op meer winst uit zouden zijn en eens wat meer hun bedrijf zien als een dienst verlening van de mensheid tuurlijk een beetje winst mag maar waarom zoveel miljoenen meer als het jaar daarvoor dat houd dus eigenlijk in dat ze onnodig veel voor hun diensten vragen en ze dus eigenlijk alleen maar op winst belust zijn hier gaat het heele land aan kapot meer meer meer en waarvoor eigenlijk want wat berijk je met nog meer dat je de grootste bent heel mooi maaar je kan beter de beste zijn en zorgen dat je klanten waar voor hun geld krijgen zodat die tevreden zijn en je dus meer klanten krijgt omdat jou bedrijf zulk goed werk levert

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]