Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 27 apr 2025 23:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 16:37 
Offline

Geregistreerd: ma 31 jul 2006 15:08
Berichten: 99
Ik heb de topic doorgelezen en vooral gelet op wat Henri-Aalten (HA) allemaal meldt.
Ha is duidelijk (en terecht!) zeer boos over de manier hoe hij/zij behandeld door KPN/HetNet wordt.
Persoonlijk had ik allang de boel opgezegd en de rekening geblokkeerd!!
Je laat je toch niet als een stuk vuil behandelen door zo een arrogant en smerig bedrijf als KPN??
Zijn ze nou helemaal *******(censuur!)

Nee, ik geef je groot gelijk HA, eruitgooien en terug naar gewoon telefonie/adsl en anders maar een GSM met abbo en belminuten...zeker als het gaat om zaken als bellen met een ziekenhuis of huiartsenpost ed.

Bij mij werkt het redelijk en het is slechter geweest maar tot nu toe heeft het nog nooit even goed gewerkt dan de oude vertrouwde analoge telefoon met die "goede maar niet goedkope" ADSL aanbieder.

Ja,je betaald minder met IPB maar je krijgt ook minder!!!Goedkoper is het dus eigenlijk niet....

_________________
Wii wil er nu geen Wii?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 15:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 11 jan 2007 15:29
Berichten: 43
.... ja... ik sluit me aan bij blizzaa


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 16:57 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
sazzefraz schreef:
.... ja... ik sluit me aan bij blizzaa


Heb nu een toezegging, dat ik zonder kosten van overzetten terug kan gaan naar alleen internet, via KPN.

Direct internet. dus zonder telefoon.

Nu afwachten of zij de afspraak nakomen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 19:22 
Offline

Geregistreerd: do 12 okt 2006 20:12
Berichten: 77
Maarten schreef:
jwagenaar schreef:
vermoeden bestaat dat de oorzaak in een van de sipserver ligt.


Het zit eerder op een "achterliggende" server :!: :?:


sip proxy :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 12:55 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
sazzefraz schreef:
.... ja... ik sluit me aan bij blizzaa

Wanneer een klant niet kan bellen en/of gebeld kan worden, zit het probleem vaak in de SIP accounts. De SIP-accounts zijn meestal dan niet goed in de EB geladen, komt meestal voor bij de SpeedTouch. Een ervaren 2e lijns MPHD medewerker of MPSD medewerker kan dit controleren en de SIP accounts laden in de EB of de account op een andere SIP server zetten.

Ik krijg deze storingen regelmatig mee en deze worden dan met een MPSD collega op de monteursingang verholpen. De klant is dan tevreden en vraagt dan waarom dat niet eerder kon. De klant heeft dan al enige tijd al met diverse medewerkers van MPHD aan de lijn gezeten. Ik kan de klant daarop geen antwoord geven. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 13:29 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Marcel schreef:
sazzefraz schreef:
.... ja... ik sluit me aan bij blizzaa

Wanneer een klant niet kan bellen en/of gebeld kan worden, zit het probleem vaak in de SIP accounts. De SIP-accounts zijn meestal dan niet goed in de EB geladen, komt meestal voor bij de SpeedTouch. Een ervaren 2e lijns MPHD medewerker of MPSD medewerker kan dit controleren en de SIP accounts laden in de EB of de account op een andere SIP server zetten.

Ik krijg deze storingen regelmatig mee en deze worden dan met een MPSD collega op de monteursingang verholpen. De klant is dan tevreden en vraagt dan waarom dat niet eerder kon. De klant heeft dan al enige tijd al met diverse medewerkers van MPHD aan de lijn gezeten. Ik kan de klant daarop geen antwoord geven. :oops:


Als je zoals ik nu al bijna 5 maanden bezig bent om het opgelost te krijgen, en de KPN geeft dan eindelijk eens toe dat er een probleem is, en niet kunnen beloven wanneer het is opgelost, dat is bij mij er geen vertrouwen meer in. na 5 maanden kl-----ten en de helpdesk bellen.

Afsluiten niet betalen, en alleen direct internet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 16:28 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Marcel schreef:
sazzefraz schreef:
.... ja... ik sluit me aan bij blizzaa

Wanneer een klant niet kan bellen en/of gebeld kan worden, zit het probleem vaak in de SIP accounts. De SIP-accounts zijn meestal dan niet goed in de EB geladen, komt meestal voor bij de SpeedTouch. Een ervaren 2e lijns MPHD medewerker of MPSD medewerker kan dit controleren en de SIP accounts laden in de EB of de account op een andere SIP server zetten.

Ik krijg deze storingen regelmatig mee en deze worden dan met een MPSD collega op de monteursingang verholpen. De klant is dan tevreden en vraagt dan waarom dat niet eerder kon. De klant heeft dan al enige tijd al met diverse medewerkers van MPHD aan de lijn gezeten. Ik kan de klant daarop geen antwoord geven. :oops:


Niet waar, de mphd kan ook SIP gegevens uitlezen en opnieuw inladen. Alleen niet naar andere SIP servers overzetten, maar ik weet zeker dat dit het probleem niet is, want als het inderdaad in het SIP account zit, en de MPSD kan dit oplossen, dan was dit allang gebeurd in die 5maand tijd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 19:26 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
blizzaa: Leg dan is uit waarom een IPB klant al 5 maanden bezig is met diverse afdelingen zonder resultaat?
henri-aalten schreef:
Ik zal proberen het goed te omschrijven.

Als ik de hoorn opneem, hoor ik een kiestoon, goed.
als ik na die kietoon een nummer draai, krijg ik na dat ik het nummer heb gedaait geen tonen, en dus geen verbinding.

Soms gaat het wel goed, en krijg ik wel die tonen, en dus verbinding.

Als ik dan verbinding heb, wordt de verbinding na 13 a 14 minuten verbroken.

Ook al ik wordt gebeld, wordt, na 13 a 14 minuten is de verbinding verbroken.

Ook hier gaat het soms goed, en kan ik wel langer bellen dan 13 a 14 minuten.

Zilverkleurige Experiabox.

Gezien het probleem van de klant is het een slechte Sip-server, zoals o.a. de Amsterdam2-8(bekend bij de ervaren MPSD collega's).
Mijn mening is dat er te weinig aandacht is voor het probleem van de klant. Men kon op zijn minst de Siemens vervangen voor een SpeedTouch en veranderen van SIP-server. Men kan toch aan de hand van postcode en huisnr. van de klant zien wat er gemeld is door de klant en wat er mee gedaan is?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 20:19 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Marcel schreef:
blizzaa: Leg dan is uit waarom een IPB klant al 5 maanden bezig is met diverse afdelingen zonder resultaat?
henri-aalten schreef:
Ik zal proberen het goed te omschrijven.

Als ik de hoorn opneem, hoor ik een kiestoon, goed.
als ik na die kietoon een nummer draai, krijg ik na dat ik het nummer heb gedaait geen tonen, en dus geen verbinding.

Soms gaat het wel goed, en krijg ik wel die tonen, en dus verbinding.

Als ik dan verbinding heb, wordt de verbinding na 13 a 14 minuten verbroken.

Ook al ik wordt gebeld, wordt, na 13 a 14 minuten is de verbinding verbroken.

Ook hier gaat het soms goed, en kan ik wel langer bellen dan 13 a 14 minuten.

Zilverkleurige Experiabox.

Gezien het probleem van de klant is het een slechte Sip-server, zoals o.a. de Amsterdam2-8(bekend bij de ervaren MPSD collega's).
Mijn mening is dat er te weinig aandacht is voor het probleem van de klant. Men kon op zijn minst de Siemens vervangen voor een SpeedTouch en veranderen van SIP-server. Men kan toch aan de hand van postcode en huisnr. van de klant zien wat er gemeld is door de klant en wat er mee gedaan is?


De SpeedTouch is ook niet de oplossing.

Mijn buurman moet 3 keer per dag de stekker er even uit trekken, anders
krijgt hij geen kiestoon, en degene die hem wil bellen krijgt alleen een ingesprektoon.

Nadat hij de stekker er weer indoet, werkt het een paar uur.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 20:45 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Dat schiet ook niet op. Heeft de buurman de storing al gemeld bij KPN?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2007 00:48 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Marcel schreef:
Dat schiet ook niet op. Heeft de buurman de storing al gemeld bij KPN?


Eerst gemeld bij zijn provider, die stuurt hem door naar KPN,
en KPN stuurt hem weer door naar zijn Provider.

Weer het bekemde verhaal, KPN, en de providers zullen het wel nooit leren, wat klantvriendelijkheid is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2007 10:33 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Dus hoe moe men er ook van kan worden toch maar weer opnieuw aan de bel trekken en volhouden :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 15:20 
Offline

Geregistreerd: za 19 aug 2006 20:16
Berichten: 15
gebruik het nu sinds afgelopen zomer,
in het begin was er de ene storing na de andere storing

maar daar hebben we hier nu vrijwel geen last van,

wel dat de telefoon opeens geen binnenkomende gesprekken kan ontvangen,
dan reset ik de experia box en kunnen we wel weer gebeld worden...

vaag hoor


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 20 feb 2007 09:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
patrickr schreef:
gebruik het nu sinds afgelopen zomer,
in het begin was er de ene storing na de andere storing

maar daar hebben we hier nu vrijwel geen last van,

wel dat de telefoon opeens geen binnenkomende gesprekken kan ontvangen,
dan reset ik de experia box en kunnen we wel weer gebeld worden...

vaag hoor


Misschien dat er iets mis is gegaan bij het upgraden van de firmware van de eb.
Ik zou de klachtendienst de KPN maar eens bellen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling