Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 20 apr 2025 03:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wazig mailadres
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 15:41 

O ja, ik ben ook zer beniew wat voor hoofdmailadres iedereen gekregen heeft van kpn. Ik heb zo'n raar wazig mailadres gekregen die niets met mijn naam van doen heeft. Ik heb KPN daar een mail over gestuurd dat ik het vreemd vindt, ze hebben geen idee hoe het ontstaan is en kunnen het ook niet wijzigen. Ik kan uiteraard mailalliassen aanmaken maar dan nog blijft KPN dat wazige mailadres gebruiken omdat deze gekoppeld is aan mijn abonnement.
Ik blijf dit een rare situatie vinden, wat moet ik met een mailadres die niets met mijn naam te maken heeft?
Iemand anders ook deze ervaring. Ik weet ook zeker dat mijn huidige voorletter en achternaam niet bezet zijn want die heb ik aangemaakt en die doet het gewoon. Maar goed ik moet dat rare mailadres wel zo af en toe checken omdat KPN alle mail (rekeningen e.d.) naar dat mailadres stuurt. Ik erger me hier zo aan .

Inge :twisted:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 15:46 

Makkelijkste is een alias eronder te hangen. Je bent dan bereikbaar onder dat aliasnaam en krijgt onder dat hoofdadres je mail van KPN binnen. Het wachtwoord kan je wel veranderen, maar het email hoofdaccount niet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 15:54 

Marcel schreef:
Makkelijkste is een alias eronder te hangen. Je bent dan bereikbaar onder dat aliasnaam en krijgt onder dat hoofdadres je mail van KPN binnen. Het wachtwoord kan je wel veranderen, maar het email hoofdaccount niet.

Ja das allemaal wel duidelijk maar ik wil alleen weten of meer mensen dit hebben.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 15:57 

Volgens mij ben je afhankelijk van degene die je order inzet.

De laatste tijd kom ik bij het merendeel van de hetnet klanten ook tegen dat ze een emailadres hebben wat begint met hun postcode en huisnummer.

Lekker dom vind ik dit zelf maar ja, ook maar een alias eraan hangen.

Volgens mij kan je gewoon in mijnkpn een nieuw mail adress aanmaken en dan opnieuw de activatie uitvoeren, dan wordt het mailadress waar je je rekeningen op ontvangt ook aangepast.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 17:16 

Poweruser schreef:
Volgens mij ben je afhankelijk van degene die je order inzet.

De laatste tijd kom ik bij het merendeel van de hetnet klanten ook tegen dat ze een emailadres hebben wat begint met hun postcode en huisnummer.

Lekker dom vind ik dit zelf maar ja, ook maar een alias eraan hangen.

Volgens mij kan je gewoon in mijnkpn een nieuw mail adress aanmaken en dan opnieuw de activatie uitvoeren, dan wordt het mailadress waar je je rekeningen op ontvangt ook aangepast.

Nee dat kan dus niet, maar na een mailtje hebben ze gezorgd dat ik de factuurop een alias ontvang,maar als ik een wijziging doorvoer in mijnkpn dan stuurt ie een bevestiging naar het idiote mailadres. Het gaat mij vooral om het idee. Mijn collega heeft een mailadres met zijn voorletter.achternaam@kpnplanet.nl. Waarom ik dan zo'n vreemde denk ik dan.......nou ja ik gebruik mijn oude vertrouwde moerstaal adres maar dan.

:)

Inge

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 05 feb 2007 20:52 

Ik heb dus ook een heel gek hoofdemailadres.
Ze hebben de naam van de vorige bewoner gebruikt. Geen idee hoe ze daar aan komen. Ik woon er nu een dik jaar en ik heb me oktober 2006 aangemeld bij internet plus. Alle voorgaande post van telefoonfacturen en aansluitgegevens stonden altijd op de goede naam.
Ra Ra hoe kan dat???

Zelfs KPN weet het niet.
antwoord KPN: Meneer. het is toch niet zo erg, u kunt toch gewoon alias aanmaken.
Geweldig antwoord, vraag opgelost???????

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2007 00:14 

Ik snap niet hoe dit komt. Bij HetNet en Planet kies je namelijk bij het sluiten van het abonnement ook je e-mailadres (gebruikersnaam).

Dit zal toch ook wel zo zijn bij KPN?

Profiel  

Berichttitel: Re: Wazig mailadres
BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2007 00:51 

Inge schreef:
O ja, ik ben ook zer beniew wat voor hoofdmailadres iedereen gekregen heeft van kpn. Ik heb zo'n raar wazig mailadres gekregen die niets met mijn naam van doen heeft. Ik heb KPN daar een mail over gestuurd dat ik het vreemd vindt, ze hebben geen idee hoe het ontstaan is en kunnen het ook niet wijzigen. Ik kan uiteraard mailalliassen aanmaken maar dan nog blijft KPN dat wazige mailadres gebruiken omdat deze gekoppeld is aan mijn abonnement.
Ik blijf dit een rare situatie vinden, wat moet ik met een mailadres die niets met mijn naam te maken heeft?
Iemand anders ook deze ervaring. Ik weet ook zeker dat mijn huidige voorletter en achternaam niet bezet zijn want die heb ik aangemaakt en die doet het gewoon. Maar goed ik moet dat rare mailadres wel zo af en toe checken omdat KPN alle mail (rekeningen e.d.) naar dat mailadres stuurt. Ik erger me hier zo aan .

https://service1.breedbandportal.kpn.com/csc/Login.aspx?ReturnUrl=%2fcsc%2fauth_item%2fchange_pd.aspx

Hier kan je alles wijzigen, behalve je hoofdmail adres. Dus ook het mailadres waar de rekening heen gaat.

DomBo :lol:

Profiel  

Berichttitel: Re: Wazig mailadres
BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2007 21:37 

DomBo schreef:
Inge schreef:

https://service1.breedbandportal.kpn.com/csc/Login.aspx?ReturnUrl=%2fcsc%2fauth_item%2fchange_pd.aspx

Hier kan je alles wijzigen, behalve je hoofdmail adres. Dus ook het mailadres waar de rekening heen gaat.

DomBo :lol:

Zoals ik al schreef komen mijn facturen op een alias aan nadat ik dat telefonisch! heb moeten regelen. Op mijn kpn is dat niet mogelijk (ook volgens kpn) het hoofdmailadres is gekoppeld aan je abo. Dit staat ook in de brief die je krijgt: "vergeet niet uw mailadres te checken, hier komen uw facturen op binnen".
Je hoofdmailadres blijft altijd bestaan, kun je dus niet vanaf en dit is zeer irritant....

Inge

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]