Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 20 apr 2025 03:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 feb 2007 20:30 

Super!!!! Dit is echt een top-oplossing!!
Mail gaat weer als een tiet!!

Wel vreemd eigenlijk, als je pop.kpnplanet.nl opzoekt via nslookup, krijg je toch echt heel iets anders!
Terwijl, als je bovenstaand IP-nummer via nslookup opzoekt, krijg je ook pop.kpnplanet.nl....

mischien een MX-recordje dat niet helemaal de goede kant opwijst?

anyway; het werkt weer..Thanx to Rene!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 feb 2007 22:39 

ok
deze nummers ingevuld.
begin van de avond ging ie prima, maar nu blijft ie weer steken met foutmeldingen.
Dus nog niet optimaal.
Trouwens.......
Ben eens aan het testen met emailtjes sturen van mijn hotmail email naar mijn kpnplanet email.
De berichtjes die ik gisteren gestuurd had, tijdens de avondstoring, zijn NIET op mijn kpn email binnengekomen.
Vanavond weer eens testemailtjes gestuurd.
Inmiddels na een half uur komt er nog niks binnen, terwijl er toch wel tussen de foutmeldingen door een aantal keren kontakt gemaakt wordt met de kpn emailserver. Maar geen nieuwe berichten.

Mijn eerder vermoeden wordt versterkt DAT ER EMAIL BERICHTEN VERDWIJNEN !!!

Oproep aan andere gebruikers om dit ook eens uit te testen. !!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 feb 2007 23:02 

Deze ellende uurt al vanaf eind december. Vandaag heb ik de klantenservice gebeld en werd even lekker afgebekt door een wijf op niet mis te verstane wijze. Ja KPN maakt zo vrienden hoor als je zo onbeschoft te woord wordt gestaan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 feb 2007 23:31 

Als ze een alternatief aanbieden kun je er donder op zeggen dat het een "beetje" druk wordt. :twisted: En wat gaat er dan gebeuren.... :wink:

Maar ja, het alternatief werkte hier al niet vanaf het begin (213.75.3.24)
:mrgreen:

Trouwens, nog even de storingsmelding van webmail gisteravond:

Storing Webmail
Tijdstip Melding: 31-01-2007 20:59
Korte uitleg: Momenteel is door een storing Webmail beperkt bereikbaar. Verzoek de klant vriendelijk het op een later tijdstip nogmaals te proberen.Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Beetje haastig in elkaar geflanst of een interne memo die naar buiten is gestuurd :?:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 09:05 

Rene schreef:
Waarom niet, werkt bij jouw alles normaal :?:

Ik gebruik voor e-mail nog mijn hccnet adres en dat wil ik voorlopig nog even zo laten. Alleen de factuurmelding komt op kpnplanet binnen, maar vaak wel lang nadat de afschrijving gedaan is.

Ik heb wel geprobeerd om voor de news server ook het ip adres te gebruiken. Ook dat lijkt wel iets sneller te gaan. Overigens niet voor downloaden, maar gewoon wat groepen lezen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2007 23:58 

inderdaad, met de mail is het hier helaas ook niet meer zo super.
(had het alternatieve IP-adres van Rene ingesteld gisteren)

vind het echt jammer, ik was toch wel behoorlijk positief over KPN.
(ben ik nog steeds wel een beetje hoor, hier heb ik tenminste internet, dat had ik bij m'n vorige provider heel vaak NIET..)

Wat mij wel opvalt, is dat er nu ook geen MX-records meer zijn te vinden voor pop.kpnplanet.nl.
Ik heb ditzelfde ook een tijdje geleden gehad op mijn werk, na enig telefoneren met KPN (ja, die hebben we daar ook als ISP), en speuren op dnsstuff kwamen we erachter dat de MX-records niet meer klopten.
Dit heeft KPN toen voor ons aangepast, maar voordat een dergelijke wijziging geheel is doorgevoerd, ben je max. 24 uur verder(!)

Dus wellicht ALS ze het hebben aangepast, we morgen allemaal weer een stukje vrolijker zijn.. :)

Ook is er geen DNS server meer beschikbaar lijkt het??
Wanneer ik nu nslookup uitvoer, komt er geen ip-nummer van enige DNS-server meer naar voren...hhmmm....kinky...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 00:43 

Gelukkig mijn kpnplanet mail niet als vast mailadres ingesteld maar nog steeds mijn moerstaal adres in Outlook. Deze haalt alles nog keurig binnen en verzend alles via mailrelay van kpn.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 09:51 

harryveen schreef:
Deze ellende uurt al vanaf eind december. Vandaag heb ik de klantenservice gebeld en werd even lekker afgebekt door een wijf op niet mis te verstane wijze. Ja KPN maakt zo vrienden hoor als je zo onbeschoft te woord wordt gestaan.

Wellicht een overweging om een klacht te maken zodat men daarop kan reageren ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 12:45 

Maarten,

Denk je dat ze nog tijd hebben om klachten te behandelen, ik wacht al 2 maanden op antwoord van een ingediende klacht.....tja je blijft aan de gang en ik heb ook geen tijd en zin meer om dit te doen en ik denk velen met mij.

Inge

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 13:55 

Inge schreef:
Maarten,

Denk je dat ze nog tijd hebben om klachten te behandelen, ik wacht al 2 maanden op antwoord van een ingediende klacht.....tja je blijft aan de gang en ik heb ook geen tijd en zin meer om dit te doen en ik denk velen met mij.

Inge

@Inge,ik begrijp je frustratie :wink: en weet zelf helaas hoe het is om een niet werkende IPB verbinding te hebben,maar dat neemt niet weg dat je KPN er op moet blijven wijzen wat er niet werkt.Doe je dat niet,dan wordt het mi nooit beter.

Heb je daar geen zin,tijd of behoefte aan,en dat is wellicht begrijpelijk,dan rest idd niks anders dan opzeggen !

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 15:24 

Maarten schreef:
Inge schreef:
Maarten,

Inge

@Inge,ik begrijp je frustratie :wink: en weet zelf helaas hoe het is om een niet werkende IPB verbinding te hebben,maar dat neemt niet weg dat je KPN er op moet blijven wijzen wat er niet werkt.Doe je dat niet,dan wordt het mi nooit beter.

Heb je daar geen zin,tijd of behoefte aan,en dat is wellicht begrijpelijk,dan rest idd niks anders dan opzeggen !

Maarten, je hebt wel gelijk hoor. Maar de contacten met KPN zijn zo vervelend, ik stond laatst om precies te zijn 53 minuten in de wacht. Gelukkig hebben ze nu een gratis nummer anders was ik er niet aan begonnen. De dame aan de lijn was wel erg vriendelijk dus dat scheelde een hoop extra ergenis, maar goed ze kon me niet helpen en verbond me door, nog eens 24 minuten later had ik een antwoord. Nu ga ik maar over op mailen, maar ja daar krijg ik of geen antwoord op of een antwoord die niet slaat op de vraag.
En hard maken dat je niet tevreden bent vind ik persoonlijk erg lastig, de holle echo in mijn telefoon bijvoorbeeld, de veels te trage internetverbinding en de problemen met mail is dat voldoende denk je om het contract te laten ontbinden? Ik zit bijna niet zonder internet en/of telefonie maar ben gewoon niet tevreden zoals ik wel was toen alles nog bij het oude was.

Groetjes

Inge

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 16:03 

@Inge:In een aantal gevallen,waaronder jij helaas ook hoort,heeft KPN voor een aantal zaken waarschijnlijk geen oplossing.De echo in de telefoon is deels wellicht niet helemaal te voorkomen,maar de mate waarin zich dit voort doet,en de storende factor voor de mensen die je bellen is mi een reden om IPB op te zeggen,vooropgesteld dat je KPN de kans geeft eea te verbeteren.Je moet namelijk wel hard kunnen maken dat je vanwege kwaliteitsproblemen wilt gaan opzeggen,en dat dan ook onderbouwen.

Verder zijn die wachttijden natuurlijk buitensporig,en heeft dat weinig meer met klantvriendelijkheid te maken,temeer daar men een hele andere streeftij heeft !

Als je ontevreden bent,zul je dit kenbaar moeten maken,heb je dit gedaan en komt er geen feedback,dan zou je kunnen overwegen om een reminder te sturen en als daar ook niks meegedaan zou worden,dan is het duidelijk namelijk opzeggen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]