ibjwkpn schreef:
Heb je al het extra kabeltje tusssen de splitter en de Experiabox verwijderd? En ook de splitter verwijderd? Dat scheelde bij mij nogal. Ook heeft na een Helpdesk-telefoontje de KPN op afstand "iets" doorgeblazen ???!!!. Ik ging toen weer van 1 mb naar 5 mb download (Heb 8 mb download ingekocht). Ook wordt de afstand en kwaliteit bekabeling tussen de Experiabox en het ISRA punt door KPN veelal genoemd als oorzaak voor een verminderde snelheid. Vreemd voor mij dat dan iets tot dag x naar tevredenheid werkt en vervolgens heb je te maken met een enorme terugval in snelheid.
Bedankt voor het antwoord.
Extra kabeltje? ik moest juist een pstn kabel aansluiten met de splitter er tussen anders kon ik niet uitbellen.. raar maar waar.
Van de helpdesk hoor ik niks meer. zodadelijk weer eens bellen. Sorry ik had de storingdienst gebeld op aanraden van de helpdesk.
Ik zie dat jij ook maar 5mb download hebt.. is dat normaal bij een inkoop van 8mb?
Vind het allemaal maar vreemd hoor..
mvg, papano