Aangezien mijn vorige bijdrage werd overstemd door ge-oh over begrip en klagen en schoppen, bij deze alsnog een poging.
Net zoals de TG787 is het ook met de TG789 niet mogelijk om een goed werkend playstation op te nemen in het netwerk.
Opmerking van KPN : internet en telefonie doet het, dus voor ons is de kous daarmee af.
Als pleister op de wonde wel een TG789 opgestuurd gekregen, maar deze is net zo disfunctioneel als zijn voorloper.
USB aansluitingen die niet actief zijn.
ook al heb je geen ITV, toch blijft aansluiting 3 inactief !
PS3 is niet voledig werkend te krijgen, instellingen die gedaan worden t.a.v. portforwarding worden niet vastgehouden.
Nogmaals : als KPN mij 1 gebruiker kan aanleveren waar deze router of zijn voorganger probleemloos werkt met een PS3 dan blijf ik tot in lengte van jaren bij de KPN. Mijn abo loopt in maart af, dus KPN heeft tot maart de tijd.
En dit alles kan overkomen als lomp en bot, maar ik ben en blijf van mening dat KPN in gebreke blijft door apparatuur te leveren die het een gebruiker onmogelijk maakt om ten volle van de mogelijkheden gebruik te maken.
Collega's van mij met abonnementen bij andere aanbieders ( Tele2, UPC ) hebben geen enkele belemmeringen met hun PS3.
In een vorig bericht werd er gesproken dat er wellicht te weinig gebruikers zijn die er problemen mee hebben, dan wil ik de heren van KPN graag uitnodigen om eens de zoekterm TG787+PS3 in google te gooien....
Of lees dit draadje even door...zit vol gebruikers die problemen hebben met de 787 en de 789......
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1339472/last