Het is echt een bijzonder bedrijf die KPN, als het fout kan gaan gaat het fout. Zoals aangekondigd in de brief die ik van KPN heb ontvangen, is mijn ADSL lijn op 3 september afgekoppeld. Maar helaas de nieuwe VDSL lijn is nog niet gekoppeld. Wij van KPN hanteren een marge van 5 dagen voor leveringen, staat wel nergens maar pas na 5 dagen gaan we eens de tweede lijn bellen. En als er dan werkelijk iets aan de hand is, dan heeft de tweede lijn ook weer tijd nodig om de klacht te verhelpen. Dus het kan zomaar twee weken duren, aldus de vriendelijke helpdesk medewerker. Op mijn stelling, toch vreemd dat ik betalen voor iets wat ik niet krijg was het antwoord volgens het KPN protocol: dan moet u maar een klacht indienen. Om gek van te worden. Iemand een suggestie hoe ik sneller de tweede lijn kan inschakelen, zo maar minimaal 5 dagen wachten lijkt mij geen optie. Maar goed, na mijn telefoontje met de helpdesk van KPN waar alles in beginsel was, had ik kunnen weten dat het niet goed zou gaan.
|