Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 15:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 20 feb 2010 20:47 
Offline

Geregistreerd: wo 20 jan 2010 14:33
Berichten: 19
We zijn al enige tijd klant bij KPN Glasvezel. Tot nu toe was het een niet al te prettige ervaring.

Regelmatig valt er bij ons de telefonie weg (soms wel 2-3 per dag) waarbij de Thomson v787 uit- en weer aangezet moet worden. Het is heel erg storend want dagen lang schijnen mijn ouders zonder telefonie te zitten en niemand is in staat om hen telefonisch te bereiken. Ik heb al drie keer de helpdesk moeten bellen, maar die mensen konden me tot nu toe niets zinnigs vertellen (behalve hun advies om de modem uit- en aan te zetten. Right!)

Hebben jullie ook dit probleem? Hoe gaan jullie hiermee om? Waar kan het aan liggen? Is onze Thomson v787 de boosdoener?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling