Nee! Integendeel, het verhaal is tegen alle verwachtingen in contra gedraaid, hier het verhaal.
Vanochtend heb ik contact gehad met Arjan om uit te leggen waarom ik niet verder kon met de thomson. klaarblijkelijk heeft Fred (achternaam niet gemeld) die feitelijk mine heeft uitgevonden en vanaf dag 1 is betrokken bij mine mijn forum stukje van vannacht ook gelezen want om 11 uur belde hij op om na te vragen wàt er nu precies was mis gegaan.
Het hele verhaal uitgelegd en in overleg kwam zijn collega Fred (heet ook Fred dus Fred&Fred ) hierheen om het alsnog het te proberen met de thomson. dit wilde hun expliciet om uit te sluiten of de thomson slechter/beter zou functioneren met mine.
Uiteindelijk is het draadloze probleem verholpen, heer Wagenaar hd het al geopperd eerder in deze topic dat het misschien beter zou zijn en vast kanaal toe te kennen. Dit had ik ook gedaan maar dan op kanaal 6, en daar bleek enorm veel verkeer op te zitten (echt hèèl veel verkeer) dus uiteindelijk geswitcht naar kanaal 1 en wonderwel werkt dan alles wel naar behoren de reden waarom ik dat niet gehad hebt met de Siemens is omdat deze box meestal gebruik maar van kanaal 1 of 11 en die kanalen zijn hier "schoon".
dusssssss, uiteindelijk de boel op poten gezet, maar wat niet is gelukt is de remote desktop opzetten naar denhaag om de logfile`s op te halen Fred heeft het op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar het vermoeden bestond dat de laptop en beetje gaar was. Dus uiteindelijk draait het nu, maar dan zonder remote. (dus Arjan dat word rijden voor je
) wordt vervolgd.