Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 dec 2024 07:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 23:57 

Wanneer ik in de speedtouch een niet meer aanwezige pc probeer te verwijderen reset de speedtouch zich. Internet valt uit en wireless ook. 5 minuten later is alles weer OK zonder dat ik handmatig moet resetten ofzo maar het apparaat dat ik probeerde te verwijderen blijft staan. Ik heb dit probleem meerdere malen ondervonden. Het is dus voor mij niet mogelijk om niet meer gebruikte pc's uit de configuratie te verwijderen.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Of heeft iemand dit zelfde probleem?

MVG

Bart

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 00:16 

Bartje schreef:
Wanneer ik in de speedtouch een niet meer aanwezige pc probeer te verwijderen reset de speedtouch zich. MVG

Bart

Praten we over een draadloze aansluiting of niet :?:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 00:26 

Bartje schreef:
Wanneer ik in de speedtouch een niet meer aanwezige pc probeer te verwijderen reset de speedtouch zich. Internet valt uit en wireless ook. 5 minuten later is alles weer OK zonder dat ik handmatig moet resetten ofzo maar het apparaat dat ik probeerde te verwijderen blijft staan. Ik heb dit probleem meerdere malen ondervonden. Het is dus voor mij niet mogelijk om niet meer gebruikte pc's uit de configuratie te verwijderen.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Of heeft iemand dit zelfde probleem?

MVG

Bart

Tja het is algemeen bekend (ook bij KPN) dat de webinterface een aantal bugs heeft met name met het toepassen van poorten op een ip adres. Ik had het gevoel dat het bedraad instellen van de ST een fractie beter ging.

De kans dat het een bug is en deze misschien opgelost wordt is wel aanwezig.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 00:29 

het gaat om een PC met een vaste aansluiting die ik probeer te verwijderen. De PC is echter niet meer aanwezig.
Het modem de SP780 heeft wel een draadloze aansluiting.
Alle verbindingen worden gereset, zowel de vaste als de draadloze verbindingen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 00:34 

Bartje schreef:
het gaat om een PC met een vaste aansluiting die ik probeer te verwijderen. De PC is echter niet meer aanwezig.
Het modem de SP780 heeft wel een draadloze aansluiting.
Alle verbindingen worden gereset, zowel de vaste als de draadloze verbindingen.

Jeps je zult ook alle lampjes even uit zien gaan en de box opnieuw zien booten. Enige oplossing (als het naar meerdere keren nog niet werkt) is een harde reset geven. Maar dan heb je een vrij grote kans dat je VoIP gedeelte niet meer werkt.

Ik zou het lekker zo laten als je telefonie goed werkt, dat kunnen niet veel mensen met een 780 zeggen:P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 00:50 

Ik laat het denk ik ook zo.
Ik heb een aantal keer harde reset gedaan omdat ik van die kpn instellingen afwilde wat niet lukte maar VOIP bleef altijd gewoon werken. Soms moest ik wel even daarop wachten maar verder niks raars.
Ik hoop maar dat KPN met een update komt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 21:40 

Zelfde probleem hoor.
Bij het verwijderen van welk aparaat ook, de kans dat ie niet reboot, is heel klein.
Ook het toewijzen van poortnummers aan een aparaat is iets waar de thomson niet echt goed tegen kan.

Heb dit aangemeld bij KPN maar moet nog steeds, na er steeds achteraan te hebben gebeld, worden teruggebeld.

Ik heb mij voorgenomen er maar niet meer aan te zitten en te wachten op een update die hopelijk binnenkort komt.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]