Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 24 nov 2024 03:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 02:04 
Offline

Geregistreerd: zo 06 jan 2008 01:44
Berichten: 23
Indien een ticket is aangemaakt, hoort dit ook terug te vinden te zijn.
Wellicht een optie om te vragen naar het ticket-nummer.

In ieder systeem moet dit terug te vinden zijn.
Vraag dus altijd om te controleren of de melding in het juiste systeem terecht is gekomen! Niet alleen vragen naar het ticket nummer, maar vragen of ze het ook terug kunnen vinden!

Veel bedrijven maken namelijk van meerdere systemen gebruik.

Laat je niet zomaar afschepen door een callcenter medewerker !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2008 10:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
er verdwijnd wel meer als alleen een tikket met problemen
zelfs nieuwe aanmeldingen verdwijnen
of verhuis berichten verdwijnen
dus ik weet niet waar ze daar mee bezich zijn
maar het word er niet beter op
lees hier maar eens wat er nog meer verdwijnd

http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?p=20769#20769

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2008 22:46 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Zojuist, om het pad warm te houden, even geinformeerd naar de status van het ticket.
Er werd mij verteld dat dit hedenmiddag om 15:40 doorgezet was naar "zo'n beetje de hoogste afdeling".
Men kon mij met geen mogelijkheid vertellen hoe lang het kon duren voordat er contact met mij opgenomen zou worden.
Lijdzaam afwachten dus.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2008 22:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
heb nog even geduld; de aanhouder wint :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jan 2008 00:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
De voorzitter van de Raad van Bestuur weet niet eens wat een schroevendraaier is...... 8)
Of die je nu echt kan helpen betwijfel ik..... :D

Maar even zonder dollen, ik ben toch wel erg benieuwd of het goed komt en dan ook vooral wat de reden van alle ellende is.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 jan 2008 09:07 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
vankooten schreef:
Zojuist, om het pad warm te houden, even geinformeerd naar de status van het ticket.
Er werd mij verteld dat dit hedenmiddag om 15:40 doorgezet was naar "zo'n beetje de hoogste afdeling".
Men kon mij met geen mogelijkheid vertellen hoe lang het kon duren voordat er contact met mij opgenomen zou worden.
Lijdzaam afwachten dus.


Blijven vervolgen en achteraan bellen.Helaas zul je zelf ook nog wat energie in het ticket blijven popmpen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 jan 2008 11:21 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Tot op heden nog niets vernomen van KPN, maar ik zie de bui al hangen:
viewtopic.php?t=2604

Hier nog eens een vraagje: Als ik de helpdeskmedewerker voorstel om zelf een Thomson 780 te kopen, om na te gaan of andere firmware (in ieder geval andere firmware dan de KPN-firmware) er voor kan zorgen dat het probleem opgelost wordt, dan krijg ik als antwoord dat dit niet kan.
Als ik voorstel om een zyxel-modem toegestuurd te krijgen (telfort-modem = KPN) om na te kunnen gaan of hiermee het probleem is opgelost, dan kan dat ook niet.
Op de Telfort-site overigens vind je hele pagina's met gegevens om welk voip-modem dan ook aan te sluiten op het Telfortnetwerk.
We spreken toch over dezelfde koperkabels, die naar dezelfde wijkcentrale's lopen die vervolgens signalen doorgeven naar dezelfde sip-servers ??????
Waarom kan dit bij KPN-Telfort wél en bij KPN zelf niet ??????


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 jan 2008 12:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
De modems zijn niet te koop bij K.P.N, Planet , HetNet, deze zijn in bruikleen

Alle dochterfirma's werken allemaal voor hen zelf, het gaat allemaal wel over dezelfde centrales en kabelnetwerken.
Je zal toch echt zelf de boel daar goed warm moeten houden :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 jan 2008 12:16 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Die Thomson 780 wordt niet specifiek voor KPN gemaakt !, die kan je ook gewoon los kopen, alleen zit er dan geen specifieke KPN firmware in, die er blijkbaar, schijnbaar alleen maar in zit om te voorkomen dat mensen zelf gaan zitten "rommelen" in het modem.
Bij telfort is het blijkbaar geen probleem om alle benodigde gegevens die nodig zijn om welk voip-modem dan ook verbinding te laten maken met de services van telfort, op het internet te zetten.
Er is dan alleen geen "ondersteuning" meer. (wat dat dan ook zou mogen zijn)

Op het forum aldaar zie ik ook al zeer bekende namen van personen op dit forum.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 jan 2008 12:37 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
http://klantenservice.internet.telfort. ... px#faq8028

Ziehier.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 jan 2008 12:39 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
vankooten schreef:
http://klantenservice.internet.telfort.nl/Vast-bellen/Technische-vragen.aspx#faq8028

Ziehier.


even kijken bij tabje "zonder telfortmodem".


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 jan 2008 14:48 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Laat KPN nog een keer eea grondig doornemen,hoe irritant ook en verzoek anders indien men niet oplossing komt ontbinding v/h contract obv genoemde ervaringen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 15:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
Hoeveel modums wil je hebben heb hier nog wel liggen 1 maal thomson 780 wl nieuw in doos
is alleen uit doos geweest voor testen
tevens kan ik nog wel aan 1 komen die ik onlangs heb vervangen voor een siemens
heb hier ook nog wel 2 siemens boxen liggen
gaan weg voor 50 euro
tevens is er een heel legio op marktplaats te verkrijgen
wat betreft experianboxen
hier en daar zijn er wat administratie problemen bij de kpl /planet en dochter ondernememingen
zo kan het gebeuren dus dat 1 klant meerdere boxen ontvangt zonder hier voor kosten zijn berekend
dus ja zo hou je wel eens wat over :lol:

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 18:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Vreemd is dat toch.

Ik kreeg meteen een brief en een adres waar ik die EB naar toe moest sturen....
Terwijl anderen die dingen bij "tientallen" in de kast hebben liggen.... :D

Mijn kabelmodem en Linksys WRT350N doen het ook lekker hoor.
de USB-poort waar een 500Gb draait nu al 5 maanden zonder reset.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 jan 2008 10:03 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Natuurlijk kan ik zomaar een modem kopen, maar als KPN niet bereid is om gegevens te leveren om dat modem met hun "spulletje" te laten communiceren dan schiet ik er niet veel mee op.....toch???
En dan nog....wat zou dan het modem zijn die het minst last heeft van de verstoringen op de lijn die kennelijk hier in huis het modem op tilt laten slaan????
Toch een thomson zonder KPN-firmware, of een copperjet of een fritzbox, of die zyxel van telfort???? ik weet het niet.

Gisteren nog maar weer eens gebeld.
Ja, het probleem is voorgelegd aan de derde lijn.
Nee mijnheer, daar kunnen wij niet mee in contact komen.
U wordt gebeld op uw mobiel (k*t, die zit altijd in m'n jaszak en hoor ik dus niet als ik thuis ben, maar ligt nu prominent op tafel)
Helaas, u zult moeten wachten tot deze afdeling contact met u opneemt.

En toch blijf ik het vreemd vinden.
Zelf ben ik er heilig van overtuigd dat het iets softwarematigs is IN de box.
De kabels zijn goed (gecheckt door die kennis van mij = KPN-monteur)
Toen ik zijn superkabel tussen telefoonstekker en box had verwisseld voor zo'n truttig zwart plat kabeltje waarvan alleen twee contactjes in gebruik zijn ben ik 3 dagen (lees: drie) onafgebroken online geweest.
Bij de helpdesk van Thomson willen ze op geen enkele wijze mededelingen doen over hun box.
"echt mijnheer, u moet hiervoor écht bij KPN zijn".
Als ik KPN bel en ik zeg even niets over mijn voorgeschiedenis, dan krijg ik te horen dat er waarschijnlijk een update heeft plaatsgevonden waardoor de box zichzelf even heeft gereset "dit is normaal hoor" en of ik het nog even 'n paar dagen wil aanzien.
Of er wordt voorgesteld om de adaptor eens in een ander stopcontact te plaatsen en meer van dat soort fratsen.
De "lijn" is altijd goed, echt altijd.
VOIP wordt gewoon de nieuwe telefoonstandaard, alleen de kinderziekte's moeten er nog uit.
Als ik nu overstap naar bv Telfort, dan zit ik ook weer aan voip vast. Het "altijd bellen" abbootje is alleen mogelijk met internet van telfort, dus zal ook dit voip-bellen zijn.
Dus dat wordt dan alleen internetten via Telfort en dan weer een "gewone" telefoonaansluiting bij KPN met een "alleen e-mail abbootje" bij planet.....moeilijk.....
Bij KPN geldt blijkbaar de regel "dit is het spel, dat zijn de regels en zo wordt het gespeeld".
Waarom kan er geen "gewoon" voip-modem geplaatst worden. Als de problemen dan over zijn, dan is dit voor KPN toch ook maar weer een "leermoment" of ben ik nu blind voor iets???


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling