henkgeluk schreef:
als maarten een poll wil maken,om te kijken wie voor een vereniging is
wil ik wel tijd vrij maken.
ben namenlijk vandaag gebeld door head hunter kpn ,omdat ik een 2e kamerlid heb benaderd die dus naar nu blijkt wat invloed heeft bij kpn.
ik heb de man 1 uur aan de telefoon gehad,en met mijn kennis geprobeerd uit te leggen waar de angel zit.
uiteraard weet ik dat velen,zich zelf in de moeilijkheden brengen, als zij een doehetzelf pakket aan willen sluiten. dus ook de hand in eigen boezem!
maar dat laat onverlet ,wat de man ook beaamde,dat kpn (planet,hetnet) veels te vroeg ipb hebben gelanceerd.
ook storingen zullen blijven,alhoewel de beste man vertelde dat er 2 bypass servers van 1000mbit bij komen in maart 2007. dus bij een storing zullen die in werking treden(komen te staan in amsterdam)
verder zullen meer call center medewerkers beter worden opgeleid (1e lijns) ook klachten over niet terug bellen wordt aandacht aan besteed.
ook heeft kpn 3 toppers van sisco systems in dienst genomen .
de bandbreedte zou in april omhoog gaan,maar is uitgesteld ivm dus de vele trage verbindingen ,en de zeer vele aanmeldingen per week .
week 52 2006 waren het er 23000.
kortom ik hoop dat anno 2007 ,en aan het eind daarvan veel problemen zijn opgelost.
meer berichtgeving volgt beloofde de beste man.
hij houdt met mij contact via email. ik mag zijn email adres niet verspreiden!!
is oud nieuws.