Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 18:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: 1369 bellen lukt niet
BerichtGeplaatst: di 13 feb 2007 09:43 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Na het bellen van 1369 hoor ik een klik en geen computerstemmetje.

Bellen en gebeld worden gaat wel
( Bellen voorafgaand met ** geeft een kiestoon)

Helpdesk weet het niet 2e lijn al meer dan een week niet te bereiken.

Tevens dit probleem bij een kennis.

Meer mensen met dit probleem of oplossing?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 feb 2007 12:29 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
De enige oplossing is contact zien te krijgen met de 2e lijn.

Zondags is de 2e lijn erg goed te bereiken. Door de week kan je het altijd proberen. Waarschijnlijk zijn je gegevens nog niet gekoppeld aan je EB.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 01:53 
domboos schreef:
Na het bellen van 1369 hoor ik een klik en geen computerstemmetje.

Bellen en gebeld worden gaat wel
( Bellen voorafgaand met ** geeft een kiestoon)

Helpdesk weet het niet 2e lijn al meer dan een week niet te bereiken.

Tevens dit probleem bij een kennis.

Meer mensen met dit probleem of oplossing?


kan 2 dingen zijn je sipgegevens zijn niet goed geladen of het is niet goed aangesloten meer kan het niet zijn.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2007 13:06 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Prutsers bij KPN hebben mijn gegevens niet in hun apparaat staan.

Dit geeft toch een hoop dubbel werk. Leveren ze appatuur uit die het niet geregistreerd staat. Extra controle scheelt honderden telefoontjes.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2007 17:00 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
domboos schreef:
Prutsers bij KPN hebben mijn gegevens niet in hun apparaat staan.

Dit geeft toch een hoop dubbel werk. Leveren ze appatuur uit die het niet geregistreerd staat. Extra controle scheelt honderden telefoontjes.


Overal worden fouten gemaakt :wink:

Is het nu opgelost ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 09:16 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Ja het is opgelost, met 15 keer met de helpdesk gebeld te hebben.
Je lacht je dood om de suggesties. De leukste was dat mijn kabel vanaf isra punt tot eb box te kort was. Ik schoot hard in de lach, moet je niet doen kunnen ze daar niet tegen helpdesker hing op.
Ik vind het niveau op de helpdesk zeer laag. Iedereen zegt wat anders lopen klijstjes af maar denken zlf niet na. De 2e lijn kwam vakkundig over.
Ik snap alleen niet dat ze bij de helpdesk mijn gegevens niet kunnen wijzigen en dat daar dus de 2e lijn voor nodig is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 09:51 
domboos schreef:
Ja het is opgelost, met 15 keer met de helpdesk gebeld te hebben.


als ik aan de telefoon zit zijn er vaak mensen die voor 1 probleem 30 keer op een dag bellen, als het bij de 2de lijns lig duurt het op dit moment 4 dagen dit geld voor alleen voor als je niet in en uit kunt bellen heb je een ander probleem dan kan het maximaal 10 dagen duren.

domboos schreef:
Ik vind het niveau op de helpdesk zeer laag.


als jij wel een 'hoog niveau' heb kom je toch bij kpn werken elke week komen er een nieuwe groep mensen bij.

en verder is het zo bij kpn dat je pas achter de telefoon zit na een opleiding van 6 weken.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 23:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
ikke schreef:
als jij wel een 'hoog niveau' heb kom je toch bij kpn werken elke week komen er een nieuwe groep mensen bij.

en verder is het zo bij kpn dat je pas achter de telefoon zit na een opleiding van 6 weken.


En dan na een opleiding van 6 weken zeggen dat het kabeltje tussen ISRA en EB te kort is :?

Er zijn veel klachten over de helpdesk en dat komt niet zo maar............


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 20 feb 2007 10:54 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Schuift dat nog wat om achter de telefoon te zitten?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 20 feb 2007 11:37 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
voor een student wel :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 20 feb 2007 21:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 31 dec 2006 12:41
Berichten: 70
Woonplaats: a/d kust in Zuid Holland
blizzaa schreef:
voor een student wel :)
:mrgreen:


[img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/ok.gif[/img]


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2007 11:42 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Voor mij dan niet, heb die tijd meer dan 20 jaar achter me liggen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 22 feb 2007 08:01 
Offline

Geregistreerd: do 25 jan 2007 07:45
Berichten: 32
Woonplaats: Friesland
Die opmerking van een tekorte kabel kan wel.

Waneer je te dicht op de centrale zit kan het signaal te hoog zijn dat de

box niet goed reageert.

In dat geval gewoon een paar meter telefoonkabel tussen Isra en box

probleem opgelost


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2007 00:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
Robdbx schreef:
Die opmerking van een tekorte kabel kan wel.

Waneer je te dicht op de centrale zit kan het signaal te hoog zijn dat de

box niet goed reageert.

In dat geval gewoon een paar meter telefoonkabel tussen Isra en box

probleem opgelost

Zucht........... :?

Als je 100 meter van de centrale af woon dan is dat wel 1% a 2% langer. Zou dit echt uitmaken???


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 22 maart 2007 22:38 
Offline

Geregistreerd: do 08 maart 2007 17:43
Berichten: 3
Flappie schreef:
Robdbx schreef:
Die opmerking van een tekorte kabel kan wel.

Waneer je te dicht op de centrale zit kan het signaal te hoog zijn dat de

box niet goed reageert.

In dat geval gewoon een paar meter telefoonkabel tussen Isra en box

probleem opgelost

Zucht........... :?

Als je 100 meter van de centrale af woon dan is dat wel 1% a 2% langer. Zou dit echt uitmaken???



die enkele meters maken zeer veel uit.
Het is zelfs zo dat als je te dicht bij een centrale woont en je zet de splitter er weer tussen dat je signaal veel beter is.
De Demping word dan een stuk beter waardoor het signaal automatisch ook beter word .
Dit houd niet in dat je snelheid dan omhoog gaat voordat iemand dat gaat gillen maar dat hou wel in dat als er een Meting word gedaan vanuit de DSLAM naar de box je lijn in 1 keer als goed ipv slecht tevoorschijn komt


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling