Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 13:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 15:17 
Offline

Geregistreerd: vr 22 dec 2006 14:55
Berichten: 7
Woonplaats: nieuwegein
ik ben ondernemer ik heb 2 isdn lijnen met 1 ben ik naar IPB gegaan ik heb internet en heb 2 dagen telefonie gehad nu al paar dagen geen telefonie kan niet bellen

weet iemand iets omdat ik probeer al week contact te krijgen met tech. dienst

_________________
wfre


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 16:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
je zult toch wat meer informatie moeten geven; we zijn niet helderziend :wink:
klopt het dat je wel internet maar geen telefonie. zo ja, brandt het voip lampje van de experiabox. heb je een grijze of zwarte experiabox.
heb je de experiabox al eens uitgezet en/of gereset.
via welk nummer(s) probeer je contact op te nemen met de helpdesk.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 16:21 
Offline

Geregistreerd: vr 22 dec 2006 14:55
Berichten: 7
Woonplaats: nieuwegein
ik heb grijs box lampje van Voip brand niet

Avnon

_________________
wfre


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 16:22 
Offline

Geregistreerd: vr 22 dec 2006 14:55
Berichten: 7
Woonplaats: nieuwegein
gereset. ja al paar keer gedaan ik bel de help desk via 08000505 maar stond alleen in de wacht

gr.

Avnon

_________________
wfre


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 16:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
als het voicelampje niet brandt zal door de helpdesk (via het genoemde nummer) het voip-gedeelte er opnieuw opgezet moeten worden.
helaas is de wachttijd erg lang; enigste voordeel is de prijs van het gesprek: 0,00.
als tijdelijke oplossing zou je het telefoonnummer kunnen doorschakelen naar een ander wel werkend telefoonnummer. dit kan geregeld worden via mijn kpn.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 16:35 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Probeer anders eens 0800-0403.Optie 3
Zeg dat je zakelijk actief bent en dat je problemen met je telefoon die je nu hebt schadelijk zijn voor de business.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 17:31 
Offline

Geregistreerd: vr 22 dec 2006 14:55
Berichten: 7
Woonplaats: nieuwegein
bedankt - weer gestuurd naar planet voor TD ik hoop dat dit keer wordt ik wel geholpen

gr.

avnon

_________________
wfre


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 17:33 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
avnon schreef:
bedankt - weer gestuurd naar planet voor TD ik hoop dat dit keer wordt ik wel geholpen

gr.

avnon


Voorheen kon men na uitleg je doorverbinden met de tweedelijns maar helaas kan dit nu niet meer ivm drukte (combinatie toeloop en problemen).
Blijven drukken zou ik zeggen !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 17:56 
Offline

Geregistreerd: vr 22 dec 2006 14:55
Berichten: 7
Woonplaats: nieuwegein
ja bedankt ik wacht nu al 35 min dus wij zullen het zien

avnon

_________________
wfre


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 18:25 
Offline

Geregistreerd: vr 22 dec 2006 14:55
Berichten: 7
Woonplaats: nieuwegein
na 45 min toch ben geholpen. omdat hun server was plaat mij ipb moet door gespoeld het duurt 1 uur een daarna voip lamp moet weer branden
avnon

_________________
wfre


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 18:26 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
avnon schreef:
na 45 min toch ben geholpen. omdat hun server was plaat mij ipb moet door gespoeld het duurt 1 uur een daarna voip lamp moet weer branden
avnon


Laat even weten of het echt gelukt is !? Succes.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: het werk
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 18:12 
Offline

Geregistreerd: vr 22 dec 2006 14:55
Berichten: 7
Woonplaats: nieuwegein
dus volgende week moest ik 45 min wachten uit eindelijk ben ik geholpen de td heeft gedurende 1 uur de lijn door gespoeld - zo noem ik het- daar na weer gereset maar noog geen voip dus heb ik weer gebeld weer 45 min gewacht heb ik het weer verteld toen zei de man dat binnen 2 werk dagen komt de monteur. nu na kerst gebld om te vragen waar blijf de monteur weer 45 min wachten ben door geschakeld naar heel hoog hoog deskundig. hhhhhhhhh en die man zei nog 1 keer reset. niets is geholpen toen ging hij nog 1 keer op zijn scherem kijken en bleek dat er was op mij lijn error - wat het is weet ik niet - maar hij zei nu error weg en bij mij ging de lamp branden dus nu na 2,5 weken mag ik ook bellen.

leuk toch ik betaal toch 50 euro per maand dus fijn dat ik mag nu ook bellen

gr

avnon

_________________
wfre


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 19:05 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Tja die wachttijden zijn menigeen een doorn in het oog en zijn ook ronduit belachelijk !

Maar het werkt nu gelukkig wel.Evt gemaakte kosten zijn altijd te verrekenen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 19:19 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Het zijn simpele problemen om op te lossen. Jammer dat de meeste helpdesk medewerkers er niet serieus mee omgaan en dat je geluk moet hebben dat er iemand is die verder in het systeem gaat kijken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 13:51 
Offline

Geregistreerd: di 07 nov 2006 00:00
Berichten: 31
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik de laatste keer toen na een storing het voiplampje niet meer ging branden, uitstekend ben geholpen.

Het duurde wel lang voordat je uiteindelijk verbinding hebt, maar na het probleem uitgelegd te hebben dat ik niet meer kon bellen, en dat zeer vervelend is gezien deze feestdagen werd ik meteen doorverbonden naar een andere medewerker.

Deze keek even alles na en zei toen, loopt u maar even naar de EB.
Als het goed is moet het weer werken, en dat deed het ook meteen.

Hij vond het zelf ook jammer dat je daarvoor zolang in de wacht moet staan, want het is eigenlijk in twee seconden op te lossen zei hij.

Ook verontschuldigde de beide medewerkers zichzelf nog voor het ongemak van de storing, en wenste me nog een fijne en storings vrije feestdagen.

Van mij dan ook een pluim voor deze jongens. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling