Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 13:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 03 apr 2007 22:57 

Gottfriedjuius schreef:
Maarten schreef:
Gottfriedjuius schreef:
En als de firmaware niet vrijgegeven is, hoe kan het dan zijn dat ik het via een harde reset kreeg???????

Juul

Dat is een goede vraag,ik denk dat die valt onder de categorie,waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.

hier ook sinds afgelopen weekend de firmware gekregen dmv een harde reset.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 mei 2007 17:34 

bij mij brand geen voip lampje meer na trammeland
was zo ineens verdewen van internet en bellen was afgsloten
na uitvogelen bleek dat er een betaling niet was gedaan aan kpn vreemd omdqat altijd alles automatisch gaat .

ze hebben bij mij gewoon de stekker euit getrokken en dat voor maar een "achterstallige betaling" van 22 euro en 60 cent dit kwam eruit na een aantal telefoontjes naar de helpdesken de vriednelijke dame zij daqt ik dat ook gelijk kon overmaken en dat dan alles weer goed komt
nu wil ik snel weer telefoon hebben dus maar een spoedoverboeking gedaan naar kpn in de hoop datmen nu tevreden is en me weer eens aansluit.
hoop dat men bij kpn mijn de bedragen die ik verswchuldigd ben gewoon zoals jaren automatisch doet.
ben na veel gedoe zelf weer op internet weten te komen met me oude gegevns van planet , en verhip ik werk nu ook weer met me oude IP adrs die ik had toen ik nog geen IPB had bij Planet -)
maar VOIP blijft uit telefoon zo dood als een pier.
heb uit nood een prepaid telefoontje moeten kopen om toch enigsinds
bereikbaar te zijn aangezien me oude lui ook niet zo jong meer zijn
is t belangrijk om bereikaar te zijn.
KPN ziet hier de noodzaak nietzo van in kennelijk en sluit nogal makkelijk de boel af en word aan t lot over gelaten en van kastje naar de muur gestuurd om de boel maar weer zelf werkend te krijgen.
kan me voorstellen dat een leek met modems en netwerken hier al helemaal nooit meer uitkomt en gedoemd is tot eewig telefoonloos

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]