HI,
Wie heeft er ervaring met het instaleren van een IPCamera? Wij hebben een Tenvis 3 gekocht en deze wordt snel herkend en werkt bedraad op de laptop en IPad. echter bij het opnemen in het wifi netwerk krijgen we steevast de melding 'wachtwoord voor de router is niet juist'.
Vervolgens bij vrienden geprobeerd en daar werd de camera direct opgenomen in het netwerk (geen kpn aansluiting).
Aansluitend hebben we de KPN gebeld, deze adviseerden ons het Expertteam in te schakelen. Kosten bedragen €30,- maar dan werd het geregeld. Afgelopen vrijdag 1,5 uur aan de telefoon gezeten met een medewerker, die heeft de computer overgenomen, router herstart, camera geupdate enz enz alle instellingen van de router nagelopen en nagegaan. Hij kwam tot de conclusie dat de router niet compatibel was en dat we een nieuwe router/experiabox konden aanvragen bij de KPN servicedesk. We werden direct doorverbonden, beleefde mevrouw aan de lijn die op basis van de postcode zag dat onze wifi werkte en dat we geen nieuwe router / experiabox kregen. Misschien kan je het expertteam bellen gaf ze vervolgens aan, toen ik aangaf dat die ons juist doorverbonden en dat ik nu tussen twee vuren zat gaf ze dat volmondig toe. Maar een nieuwe experiabox/router werd niet toegezonden. Weet niet of dit een bewuste verkooptruc is van de KPN?
Als iemand een oplossing heeft graag anders gaan we het KPN abonnement opzeggen en over naar een andere provider waar de service wel goed is en de camera wel via het netwerk werkt.
Alvast bedankt.
met vriendelijke groet, Rob van Mierlo
|