Beste Webcare, ik ondervind de laatste tijd erg veel problemen met het verbinden van nieuwe wifi apparaten. Ik heb de laatste firmware 8.4.2.U. Alle apparaten verbonden en geregistreerd voor deze upgrade verbinden prima na de registratie en het daarna dichtzetten via de MAC adres registratie maar daarna is het hopeloos. Het probleem doet zich voor dat nieuwe apparaten alleen blijven werken als ik nieuwe apparaten toestaan volledig open laat staan. Zodra ze in apparaten zichtbaar zijn en ik de instellingen heb aangepast, zet ik nieuwe apparaten toestaan weer dicht, zoals ik daarvoor ook deed. Maar dan willen ze niet meer verbinden, totdat ik dit weer openzet. Zelfs de optie toestaan na registratie werkt ook niet. Dit heb ik met een DELL 620 met XP, een HP met Windows 7, een nokia E52 telefoon en de WII. Configuratie Interface ingeschakeld: Ja Vermogensreductie Ingeschakeld: Nee Fysiek adres: xx:xx:xx:xx:xx:xx Netwerknaam (SSID): blablabla Interfacetype: 802.11b/g Huidige snelheid [Mbps]: 54 Band: 2.4GHz Kanaalselectie: Manual Regio: Europe Kanaal: 8 Multicast toestaan vanaf breedbandnetwerk: Ja WMM: Ingeschakeld Beveiliging Broadcast netwerknaam: Nee Nieuwe apparaten toestaan: Nieuwe stations zijn niet toegestaan Beveiligingsmodus: WPA-PSK WPA-PSK vooraf gedeelde sleutel: XXXXXXXXXX WPA-PSK-codering: AES WPA-PSK-versie: WPA2 Wat kan ik doen om nieuwe apparaten toegevoegd te blijven houden, zonder dat ik het altijd open moet laten staan?
|