Hallo, k heb een EB met 1 gigaset wlan repaeter, dit werkt perfect. u heb ik er een 2e gigaset wlan repeater bij gezet, imdat ik niet overal goed bereik had.
Nu heb ik de beide WLAN repeaters geconfigureerd, maar het lijkt wel of ze tegen elkaar in werken, als ik er een los haal werkt het draadloos netwerk wel goed. Zodra ik beide aansluit wordt het netwerk traag en lijkt het net of er zoms geen verbinding is.
Hier wat details die ik uitgevoerd heb. EB IP adres 192.168.2.1 op kanaal 11 ingesteld Beide repeaters aangemeld als WDS met mac adressen SSID hetzelfde op zowel RB als beide Repeaters DHCP op EB staat aan EB ip adressen rangen gezet 192.168.2.2 - 192.168.2.240 EB ziet ook beide repeaters en geeft sterkte van signaal aan
Repeater 1 heeft ip adres 192.168.2.254 en DHCP staat uit, ook staat WDS aan en ziet deze repeater zowel de EB als Repeater 2 en geeft de sterkte hiervan aan. Ik heb op de repeater 1 zowel EB als Repeater 2 aangemeld met mac adres als WDS.
Repeater 2 heeft ip adres 192.168.2.253 en DHCP staat uit, ook staat WDS aan en ziet deze repeater zowel de EB als Repeater 1 en geeft de sterkte hiervan aan.Ik heb op de repeater 2 zowel EB als Repeater 1 aangemeld met mac adres als WDS.
Submaskers van IP adressen van Repeaters en EB zijn allemaal 255.255.255.0
Ik denk dat ik ergens overheen kijk, heeft iemand een idee??
|