Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 23:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 15 aug 2008 23:21 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
Ik ontving zojuist mail van KPN met advies de standaard netwerknaam (SSID) aan te passen om daarmee het draadloze gebeuren veiliger te maken. Dat heb ik inmiddels gedaan (rechtstreeks in de box via adres 192.168.2.1) en na aanpassen verbindingsgegevens op Laptop werkt het allemaal weer.
Maar Planet had ook een link via welke deze gegevens aangepast konden/moesten worden.
Het lijkt er op, althans zo interpreteer ik de mail van KPN, dat ik online het SSID niet hoef aan te passen.
Komt bij een eventuele reload van de Experia software nu niet de vorige netwerknaam terug?

En als ik online de netwerknaam ook moet aanpassen, waar vind ik dat dan?
Ik ben Planet abonnee maar KPN wil die naam niet meer hanteren en heeft alles verbouwd. Ik vind de vertrouwde omgeving niet meer terug.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling