Gisteravond 21.45 uur heb ik HDTV besteld via telefoonnummer 010-266 09 05. De volgende email heb ik even later van KPN ontvangen:
U hebt bij ons een aanvraag gedaan voor het activeren van een dienst bij uw abonnement. Wij hebben deze aanvraag ontvangen en verwerkt. Vanaf vandaag kunt u deze nieuwe dienst gebruiken. Voor de volledigheid hebben wij uw gegevens hieronder op een rij gezet.
Abonnementsgegevens
Abonnement: InternetPlusBellen Extra en Interactieve TV €60,00
Pakketoptie Optieprijs Contractduur
HDTV Pakket
HD tv-pakket € 10,00 Deze optie heeft een contractduur van 1 maand(en) met een opzegtermijn van een maand. Daarna kunt u de dienst naar wens uitzetten.
Snelheid van uw abonnement
Om optimaal gebruik te maken van uw nieuwe abonnement hebt u een nieuwe KPN Experia Box nodig. Deze ontvangt u binnen 17 werkdagen, samen met een eenvoudige handleiding. Hierin staat stap-voor-stap beschreven hoe u InternetPlusBellen en Interactieve TV installeert.
Let op!
Om te blijven Internetten is het belangrijk het nieuwe modem voor te installeren. Op zal uw snelheid omgezet worden. Hierdoor wordt uw internetverbinding verbroken. Door uw Experia Box te resetten herstelt u de verbinding. Het resetten wordt beschreven in de handleiding die u bij de Experia Box ontvangt.
Wilt u toch liever een monteur inschakelen, belt u dan na ontvangst van de KPN Experia Box met de KlantenService. Onze medewerkers kunnen u informeren over de eventuele kosten en een afspraak maken met een monteur.
Het modem dat u van ons ontvangt (de Experia Box) hebt u voor de duur van uw abonnement in bruikleen.
Experia Box terugsturen
Uw oude Experia Box werkt niet op uw nieuwe aansluiting. De Experia Box is eigendom van KPN en dient u aan ons terug te sturen. Wij recyclen deze apparatuur op milieuvriendelijke wijze. U kunt deze kosteloos verzenden naar:
KPN, Antwoordnummer 10090, 2260 VB Leidschendam
Vragen?
Als u nog vragen hebt dan kunt u deze via
www.kpn.com stellen. Spreekt u liever een van onze medewerkers van de KlantenService, belt u dan telefoonnummer 0900-0244 (€ 0,10 per minuut). De KlantenService is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur.
Met vriendelijke groet,
KPN
Unquote
De email is niet glashelder, maar ik wacht maar even af wat er gaat gebeuren