Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 03:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Pluspakket
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 16:13 
Offline

Geregistreerd: vr 01 jan 2010 11:50
Berichten: 30
Beste allemaal,

Het lukt me met geen mogelijkheid het pluspakket te activeren. Melding: er is een fout opgetreden,
wijziging niet doorgevoerd.
Ook mijn, op dit moment nog lege, rekening inzien strandt op een "verkeerde pincode".
Ik kan netjes beide pincodes zien in de configuratie, veranderen gaat, maar lost het probleem niet op.
Heeft iemand zoiets bij de hand gehad?

Bedankt en met vriendelijke groeten,
H.Janssen Alkmaar


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pluspakket
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 18:24 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Kan het zo zijn dat u jongsleden uw pincode gewijzigd heeft? en daarna en harde reset heeft uitgevoerd? het is zo dat na en harde reset de pincode weer word terug gezet naar de waarde zoals in de activatiebrief word gemeld.

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pluspakket
BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2010 00:46 
Offline

Geregistreerd: vr 01 jan 2010 11:50
Berichten: 30
marcel234 schreef:
Kan het zo zijn dat u jongsleden uw pincode gewijzigd heeft? en daarna en harde reset heeft uitgevoerd? het is zo dat na en harde reset de pincode weer word terug gezet naar de waarde zoals in de activatiebrief word gemeld.

Groet Marcel.


Helaas, de pincode is niet gewijzigd en is nog altijd dezelfde die in de activatiebrief staat. Er is wel eens een harde reset uitgevoerd
omdat de ontvanger nergens meer op reageerde.
Vreemd.

Met vriendelijke groeten,


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pluspakket
BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2010 01:47 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik zei dat omdat ik zoiets keer aan de hand hebt gehad, had de pincode gwwijzigd en prompt na en harde reset bleek de door mij ingevoerde pincode niet meer te werken. belde de hd op en die zei dat de pincode weer zelfde was als in de activatiebrief. idd heel wazig.

U heeft ook niet toevallig de tuner 2de hands gekocht via marktplaats? of er 1 bijgekocht waar nog en andere pincode instond? Ik probeer even wat dingen uit te sluiten namelijk.


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pluspakket
BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2010 10:01 
Offline

Geregistreerd: vr 01 jan 2010 11:50
Berichten: 30
Beste Marcel,

marcel234 schreef:
Ik zei dat omdat ik zoiets keer aan de hand hebt gehad, had de pincode gwwijzigd en prompt na en harde reset bleek de door mij ingevoerde pincode niet meer te werken. belde de hd op en die zei dat de pincode weer zelfde was als in de activatiebrief. idd heel wazig.

U heeft ook niet toevallig de tuner 2de hands gekocht via marktplaats? of er 1 bijgekocht waar nog en andere pincode instond? Ik probeer even wat dingen uit te sluiten namelijk.

Gloednieuw, rechtstreeks van de KPN. Is er nog een derde code of zo die ik over het hoofd zie???? PinCode voor instellngen/pincode wijzigen werkt,
betaalcode om de gratis Annie MG film te huren werkt ook, De dialoog box voor "Mijn Rekening" of "abonnement uitbreiden" ziet er anders uit,maar accepteert ook maar vier cijfers.
Of zit er on-line bij KPN iets niet helemaal goed, dat de melding "verkeerde pincode" is maar er in werkelijkheid in het backend iets niet klopt???? Ik was ook twee e-mail adressen verloren bij het overzetten van het abo (is keurig netjes opgelost) De pincode is nog steeds die uit de brief.

Met vriendelijke groeten,


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pluspakket
BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2010 22:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Hmmmm, ik denk dat het toch het beste is als u contact opneemt met kpn, die kunnen in hun systemen zien wat de juiste pincode dan hoort te zijn. Mijn mogelijkheden tot en oplossing zijn op helaas.


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pluspakket
BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010 23:06 
Offline

Geregistreerd: vr 01 jan 2010 11:50
Berichten: 30
marcel234 schreef:
Hmmmm, ik denk dat het toch het beste is als u contact opneemt met kpn, die kunnen in hun systemen zien wat de juiste pincode dan hoort te zijn. Mijn mogelijkheden tot en oplossing zijn op helaas.


Groet marcel.




Opgelost....

Keurige mail gekregen hoe het zou moeten werken, maar zo werkte het dus niet, dus op de valreep de telefoon gepakt en de h.d. gebeld.
(Sorry vriendelijke medewerker, had er niet op gelet dat het al tien uur was).

Advies: Speedtouch een tijd uit, Motorola nog langer.

Helaas, geen resultaat.
Toen heb ik maar eens de Speedtouch terug naar fabrieksinstellingen gebracht: Geen resultaat.

Een uur later begon spontaan "Mijn rekening" te functioneren.
En nog een kwartier later kon het extrapakket actief gemaakt worden en functioneerde.......

Of door de reset extra software is binnengedruppeld, of daardoor bij de KPN admins de foutmeldingen
over de schermen flitsten, of dat gewoon wat bits in de goede volgorde gezet zijn bij KPN, geen idee, maar het werkt.

Bedankt voor de assistentie!!!



[


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pluspakket
BerichtGeplaatst: do 14 jan 2010 00:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Fijn dat het is opgelost. Bij deze sluiten wij het topic.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling