Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Pluspakket
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 16:13 

Beste allemaal,

Het lukt me met geen mogelijkheid het pluspakket te activeren. Melding: er is een fout opgetreden,
wijziging niet doorgevoerd.
Ook mijn, op dit moment nog lege, rekening inzien strandt op een "verkeerde pincode".
Ik kan netjes beide pincodes zien in de configuratie, veranderen gaat, maar lost het probleem niet op.
Heeft iemand zoiets bij de hand gehad?

Bedankt en met vriendelijke groeten,
H.Janssen Alkmaar

Profiel  

Berichttitel: Re: Pluspakket
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 18:24 
Site Admin

Kan het zo zijn dat u jongsleden uw pincode gewijzigd heeft? en daarna en harde reset heeft uitgevoerd? het is zo dat na en harde reset de pincode weer word terug gezet naar de waarde zoals in de activatiebrief word gemeld.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2010 00:46 

marcel234 schreef:
Kan het zo zijn dat u jongsleden uw pincode gewijzigd heeft? en daarna en harde reset heeft uitgevoerd? het is zo dat na en harde reset de pincode weer word terug gezet naar de waarde zoals in de activatiebrief word gemeld.

Groet Marcel.

Helaas, de pincode is niet gewijzigd en is nog altijd dezelfde die in de activatiebrief staat. Er is wel eens een harde reset uitgevoerd
omdat de ontvanger nergens meer op reageerde.
Vreemd.

Met vriendelijke groeten,

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2010 01:47 
Site Admin

Ik zei dat omdat ik zoiets keer aan de hand hebt gehad, had de pincode gwwijzigd en prompt na en harde reset bleek de door mij ingevoerde pincode niet meer te werken. belde de hd op en die zei dat de pincode weer zelfde was als in de activatiebrief. idd heel wazig.

U heeft ook niet toevallig de tuner 2de hands gekocht via marktplaats? of er 1 bijgekocht waar nog en andere pincode instond? Ik probeer even wat dingen uit te sluiten namelijk.

Groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2010 10:01 

Beste Marcel,

marcel234 schreef:
Ik zei dat omdat ik zoiets keer aan de hand hebt gehad, had de pincode gwwijzigd en prompt na en harde reset bleek de door mij ingevoerde pincode niet meer te werken. belde de hd op en die zei dat de pincode weer zelfde was als in de activatiebrief. idd heel wazig.

U heeft ook niet toevallig de tuner 2de hands gekocht via marktplaats? of er 1 bijgekocht waar nog en andere pincode instond? Ik probeer even wat dingen uit te sluiten namelijk.

Gloednieuw, rechtstreeks van de KPN. Is er nog een derde code of zo die ik over het hoofd zie???? PinCode voor instellngen/pincode wijzigen werkt,
betaalcode om de gratis Annie MG film te huren werkt ook, De dialoog box voor "Mijn Rekening" of "abonnement uitbreiden" ziet er anders uit,maar accepteert ook maar vier cijfers.
Of zit er on-line bij KPN iets niet helemaal goed, dat de melding "verkeerde pincode" is maar er in werkelijkheid in het backend iets niet klopt???? Ik was ook twee e-mail adressen verloren bij het overzetten van het abo (is keurig netjes opgelost) De pincode is nog steeds die uit de brief.

Met vriendelijke groeten,

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2010 22:11 
Site Admin

Hmmmm, ik denk dat het toch het beste is als u contact opneemt met kpn, die kunnen in hun systemen zien wat de juiste pincode dan hoort te zijn. Mijn mogelijkheden tot en oplossing zijn op helaas.

Groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010 23:06 

marcel234 schreef:
Hmmmm, ik denk dat het toch het beste is als u contact opneemt met kpn, die kunnen in hun systemen zien wat de juiste pincode dan hoort te zijn. Mijn mogelijkheden tot en oplossing zijn op helaas.

Groet marcel.

Opgelost....

Keurige mail gekregen hoe het zou moeten werken, maar zo werkte het dus niet, dus op de valreep de telefoon gepakt en de h.d. gebeld.
(Sorry vriendelijke medewerker, had er niet op gelet dat het al tien uur was).

Advies: Speedtouch een tijd uit, Motorola nog langer.

Helaas, geen resultaat.
Toen heb ik maar eens de Speedtouch terug naar fabrieksinstellingen gebracht: Geen resultaat.

Een uur later begon spontaan "Mijn rekening" te functioneren.
En nog een kwartier later kon het extrapakket actief gemaakt worden en functioneerde.......

Of door de reset extra software is binnengedruppeld, of daardoor bij de KPN admins de foutmeldingen
over de schermen flitsten, of dat gewoon wat bits in de goede volgorde gezet zijn bij KPN, geen idee, maar het werkt.

Bedankt voor de assistentie!!!

[

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 14 jan 2010 00:07 
Site Admin

Fijn dat het is opgelost. Bij deze sluiten wij het topic.

Groet Marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]