Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2009 12:30 

Gisteren bleek mijn Motorola tuner te hangen (ik heb de nieuwste) ik kon wel tv kijken maar kon de zender niet wijzigingen of de box in standby zetten. Hierop zag ik me genoodzaakt om de tuner geheel uit te zetten en opnieuw aan te zetten. Tot mijn schrik zag ik dat alle 5 films die ik de afgelopen week opgenomen had verdwenen waren. 3 films die ik een maand geleden opgenomen had stonden er nog wel op. Enig idee hoe dit komt en hoe dit te voorkomen in de toekomst?

Laatst bijgewerkt door keegan op wo 30 dec 2009 14:28, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2009 13:03 

Misschien moet je tuner nog een keer een reset geven, laat hem dan een paar minuten uitstaan, dan weet je zeker dat de cache leeg is. De opnames zouden dan weer terug moeten zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2009 19:44 

Hier hangt de tuner opeens ook steeds vaker; stilstaand beeld met doorgaand geluid is ook aan de orde van de dag. Ook net als u beschrijft, dat je hem alleen weer kunt bedienen door hem aan en uit te zetten.
Is dit al een algemeen verschijnsel?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2009 20:01 
Site Admin

Het lukt naar mijn gevoel, kpn nog steeds niet om en echt soepele firmware versie te ontwikkelen. Ik heb al helaas eerder moeten constateren dat de laatste firmware versie nog steeds de nodige bugs vertoont. Ongetwijfeld zal kpn wel al bezig zijn met ontwikkelel van en betere versie, maar wanneer die komt??

Groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2009 20:52 

Poelenco schreef:
Hier hangt de tuner opeens ook steeds vaker; stilstaand beeld met doorgaand geluid is ook aan de orde van de dag. Ook net als u beschrijft, dat je hem alleen weer kunt bedienen door hem aan en uit te zetten.
Is dit al een algemeen verschijnsel?

stilstaand beeld met doorgaand geluid komt bij veel meer gebruikers voor.

Op het KPN forum staat een bericht van 17 dec.

-------------------------

KPN werkt momenteel aan een onderhouds release voor de software op de tuner voor Interactieve TV.

De speerpunten voor deze release zijn:
- stabiliteit verbetering (Een aantal oorzaken van vastlopers en spontane reboots zijn gevonden en opgelost)
- oplossing pauze-live TV problemen
- oplossing teletekst problemen (teletekst doet het ineens niet meer)
- oplossing voor spontane 'Zender Tijdelijk Niet Beschikbaar' meldingen

Deze release wordt inmiddels getest.

---------------------
Afhankelijk van de testresultaten wordt bekeken of deze update beschikbaar komt en wanneer . Volgende week zouden alle KPN medewerkers wel weer aanwezig zijn en komt er hopelijk wat meer duidelijkheid.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 31 dec 2009 12:07 

marcel234 schreef:
Het lukt naar mijn gevoel, kpn nog steeds niet om en echt soepele firmware versie te ontwikkelen. Ik heb al helaas eerder moeten constateren dat de laatste firmware versie nog steeds de nodige bugs vertoont. Ongetwijfeld zal kpn wel al bezig zijn met ontwikkelel van en betere versie, maar wanneer die komt??

Groet marcel.

Dit klinkt alsof je zelf niet bij KPN werkt...

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 31 dec 2009 13:43 

Hallo,

Op de valreep van 2009.

Ik hoop dat een ieder vanavond elke door hem/haar gewenste oudejaars programma's kan opnemen en/of bekijken en met een goed gevoel aan 2010 zal beginnen.
Denk wel voordat auto's zo goed waren als nu is er ook 100 Jaar aan wanhoop verstreken.

Groeten,
PQ

Bovenstaande tekst is aangepast door forumbeheer

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 31 dec 2009 16:09 

Voor hen die niks willen missen van de oudejaarsconferances: bij een bevroren beeld de << toets gebruiken en vervolgens de > weer. Het beeld wordt dan een beetje teruggespoelt en kun je verder kijken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 31 dec 2009 22:10 
Site Admin

Giant2000 schreef:

Waar heb ik dat dan ooit gezegdt??

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2010 11:08 

marcel234 schreef:
Giant2000 schreef:

Waar heb ik dat dan ooit gezegdt??

Groet Marcel.

Haha, niet, maar je wekte de suggestie met je KPN logo. Inmiddels heb je dit verandert zie ik ;)
Maar het roept mij weer de vraag op waarom ben je hier moderator bent als je niet bij KPN werkt en een Ziggo abonnement hebt?

Bijna alle moderators zijn niet bij kpn aangesloten, maakt dat ons minder modje dan? graag verdergaan met het onderwerp en al zeker niet ons aanspreken op ons beleid binnen ipbforum :|

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2010 16:52 

Dat logo heeft mij ook op verkeerde been gezet, totdat de modurator moest ingrijpen.
Hij weet er veel van, leeft mee en is al heel lang actief.
sorry dat je dank zij mij je logo moest veranderen.

PQ

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2010 18:48 
Site Admin

PairQ schreef:
Dat logo heeft mij ook op verkeerde been gezet, totdat de modurator moest ingrijpen.

PQ

Geeft niks, het gaf mischien, zoals blijkt, ook wel en beetje verwarring. Kwalijker vind ik wel om te stellen dat ik niks weet van het iptv product omdat ik bij ziggo abbonee ben. helaas, nog geen 3 deuren verderop woont mijn ex waar ik dagelijks kom en die hebben iptv van kpn, dus kan bijna dagelijks volgen hoe en wat er gebeurt. Ook heb ik nog contact met mensen die iptv ontwikkelen dus ben altijd op de hoogte van hoe of wat.

Dus mijn moderatorschap is niet in het geding.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2010 10:44 

marcel234 schreef:
PairQ schreef:

PQ

Kwalijker vind ik wel om te stellen dat ik niks weet van het iptv product omdat ik bij ziggo abbonee ben.

Marcel, dit heb ik nooit beweerd. Jouw kennis van het product wordt hier zeker gewaardeerd, laat dat duidelijk zijn. :D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]