bjstijf schreef:
Goeden avond,
Na op de kop af 11 maanden kreeg ik gisteren het pakket voor itv (had al ipb).
Vandaag kwam de brief met het abonnement nummer en de pincode.
Alles aangesloten en het spul ging draaien, bij het scherm waar je het abonnement nummer, pincode enz. in moet vullen het abonnement nummer ingevuld en geactiveerd, maar direct daarna krijg ik een scherm met daarin
"fout abonnement nummer, probeer opnieuw"
Alles nog weer nagekeken opnieuw geprobeerd maar dezelfde melding dus geen fout code.
Kan het zijn dat er één á twee dagen overheen gaat voor je daadwerkelijk kunt activeren?
Of moet ik gelijk aan de bel trekken.
Ik heb dus volgens het boekje opnieuw het modem even uitgezet en daarna de procedure herhaald.
Groet.
B.J.Stijf
Het nummer bestaat uit een aantal cijfers. als je ze bij elkaar optelt zul je zien dat niet alle vakjes vol zijn. je moet beginnen met 000 todat je met de rest van de nummers alle vakjes kan volmaken. Heeft u dit gedaan dan even kpn bellen het zou kunnen zijn dat er iets met het abboneenummer ana de hand is, of intern nog niet geactiveerd is.