De motorola werkt bij mij niet correct doet zijn eigen zin.
Dagelijks heeft hij 20 tot 30 hick-ups het beeld van de TV staat 2 a 3 sec. stil (bevroren beeld).
Maar dit is nog niets bij wat de recorder doet.
Deze werkt bij opname soms wel soms niet.
Ik controleer altijd via de tv gids of er een rode stip achter het op te nemen programma staat.
Ik ben bang dat hij wel opneemt maar niet bij de opgenome programma's weer geeft zodoende kan ik hem ook niet van de harde schijf afhalen.
Maandag had ik een programma van 1 uur ingebracht, inplaats van 1 uur nam hij 6 uur op.
Gisteren nam ik weer 2 programma's op hij moest om half elf stoppen om kwart over elf was hij nog aan het opnemen.
Ik heb gebrobeerd de opname te stoppen via de klein groene knop (reageert niet) toen ben ik gegaan naar opnames gepland (gaf aan 0 opnames gepland) terwijl hij opnam, het programma om hem te verwijderen was ook niet zichtbaar (gepland 0).
Ik heb gekeken bij opgenomen programma, de 2 programma,s staan er niet bij, maar volgens mij wel op de de harde schijf opgenomen kan ik dus ook niet verwijderen.
Op het laatst heb ik de grote groene knop ingedrukt op dat moment ging de motorola zich recetten.
Ik heb hem tot slot via de aan uit schakelaar maar uitgezet ik weet dat het niet mag maar ik was het zat.
Een half jaar geleden had ik ook een klacht met de harde schijf de teksten bleven hangen, het opgenome programma gooide hij er wel uit.
Gebeld met KPN ik moest een koude start maken (op dit moment zou ik niet meer weten hoe dat moet).
Ik neem aan dat de Motorola zo niet hoort te werken!!!!!!
Met vriendelijke groet, J.B.