Gisteravond eens een film van Videoland gehuurd via iTV...
Het begon allemaal goed, de film haperde nu eens niet zoals me eerder eens elke twee seconden was overkomen... Op tweederde van de film kreeg ik echter een blauw scherm met de mededeling: "Error 302: Signaal tijdelijk niet beschikbaar"...
Afgezien van het feit dat zo'n onderbreking uitermate frustrerend is midden in een film, zat ik ook met een probleem, want ik had die film voor een dag gehuurd.
Enfin, de Motorola gereset, de film opnieuw gestart (hij zat gelukkig nog wel in het overzicht van mijn gehuurde films). Helaas bleek het niet mogelijk om dan verder te gaan bij het fragment waar ik was gebleven. Ik moest de hele film vanaf het begin doorspoelen (12x snelheid). Aangekomen bij dat fragment ging het ongeveer drie minuten goed, maar toen begon de ellende opnieuw. Met het stoom uit mijn oren de KPN gebeld. Daar mag je dan voor 10 cent pm eerst het hele menu aanhoren en vervolgens het advies krijgen om de ontvanger te resetten (dat had ik dus al gedaan)....
Gelukkig kon ik deze keer de hele film afkijken, al zat ik wel met de tenen krom van spanning of "ie het deze keer zou halen"...
Mijn vraag blijft wat de oorzaak kan zijn geweest van error 302 en wat doe je als je zo'n dagfilm niet kunt afkijken? Dan ben je dus je geld kwijt?
Kortom: wie heeft deze ervaring ook al eens gehad en wat is de beste remedie? Kun je in zo'n geval je geld terugkrijgen?