Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: iTV i.c.m. Digitenne
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 16:07 

Hallo,

Als abonnee van KPN iTV denk ik erover om voor onze tweede en derde tv Digitenne erbij te nemen. Heb ik het goed begrepen, dat dit voor mij als iTV abonnee slechts € 3,50 per Digitenne ontvanger kost (i.p.v. de reguliere € 7,50)..?
Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat als je gebruik maakt van het iTV Pluspakket, deze extra zenders zonder extra kosten ook beschikbaar zijn via het Digitenne account, m.a.w. op de andere "Digitenne" tv's zou je dus ook de Pluspakket zenders kunnen ontvangen?
KPN wist me hier geen duidelijk antwoord op te geven....
bvd

Profiel  

Berichttitel: Re: iTV i.c.m. Digitenne
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 18:50 
Site Admin

Ik leg het even kort en beknopt uit, is denk is het makkelijkst.

Bij interactieve tv kan je tot 3 gratis digitenne kaarten krijgen. Bij de eerste kaart kan je ook een gratis tuner in bruikleen krijgen. wil je meer tuners betaal je 3.50 extra per maand per kaart.

De zenderts die in het pluspakket zitten van interactieve tv krijg je niet ook extra bij je digitenne, WEL als je een abbo hebt op het voetbal kanaal kan die gratis geactiveerd worden op je digitenne kaarten.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 14 okt 2008 00:06 

Marcel,

Even voor de zekerheid...Zoals jij het schrijft lijkt het alsof je als abonnee van iTV de eerste Digitenne smartcard en receiver gratis/in bruikleen krijgt? Ik kan dat niet geloven.... :shock:
In mijn situatie heb ik behalve de tv met iTV, nog twee extra toestellen, dus ik zou 2x smartcard en 2 receivers nodig hebben...Dat kost me dan toch 2x € 3,50, of toch slechts 1x 3,50??
Bestellen kun je dat geloof ik alleen via kpn.com...

Overigens jammer dat de Pluspakketkanalen niet in Digitenne zitten. Dat vind ik nu net de meerwaarde van digitale tv...maar ja niks aan te doen....

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 14 okt 2008 00:21 
Site Admin

Dat lijkt niet alleen zo, het is ook zo lexibel. De eerste digitenne smartkaart en tuner is geheel gratis. Wil je een 2de en 3rde smartkaart erbij zijn deze ook gratis, alleen de tuners voor de 2de en 3de kaart zijn niet gratis, per tuner betaal je €3.50 p/m extra. Ik kan het weten, heb namelijk zelf 2 smartkaarten in gebruik en 1 gratis tuner :wink:

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 14 okt 2008 09:35 

Marcel,

Ik neem direct aan dat je de waarheid spreekt uit eigen ervaring... Echter, op de KPN site staat het onderstaande te lezen:

"Als abonnee van Interactieve TV krijg je de mogelijkheid om zonder extra abonnementskosten Digitenne aan te sluiten op je 2e, 3e of 4e televisie. Je moet zelf zorgen voor de ontvanger(s). Een ontvanger huur je voor € 3,50 per maand. Als je al een ontvanger hebt, kun je volstaan met het bestellen van alleen een smartcard..."

Ik kan hier nergens uit opmaken, dat de eerste ontvanger gratis is. Misschien heb jij ooit geprofiteerd van een tijdelijke aanbieding?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]