semperon schreef:
factuur is betaald, we zijn 2 maanden verder, 2 keer een antwoordkaart geretourneerd, 2 keer is de antwoordkaart nergens te vinden?
kortom, de enige voorwaarden die destijds over de actie op de kpn site te vinden waren was dat je een nieuwe klant moest zijn, en kpn internet en bellen premium af moest nemen.
verder komen er nu steeds meer nieuwe voorwaarden bij, nl, de doorlooptijd is inmiddels langer geworden, het aantal facturen dat betaald moet worden is ineens minimaal 2 geworden...
kijk anders even op andere fora zoals kassa en radar...
ik geef conform de destijds enige en bekende voorwaarden ( heb ze destijds natuurlijk bewaard) kpn 10 dagen de tijd om een laptop de sturen en anders ga ik in samenwerking met andere nieuwe klanten die ook allemaal al minstens 1 of 2 keer een factuur hebben gestuurd voor een uitspraak naar de geschillencommissie,
als je nieuwe potentiele klanten iets voorspiegeld moet je dat ook nakomen en niet de levering niet nakomen en telkens meer en meer leveringsvoorwaarden stellen, komop zeg.
Deze voorwaarden waren van te voren ook bekend, daar is verder niets in gewijzigd.
Blijkt dat na het opsturen van de coupon evenals de eerste factuur is betaald, en de 3 maanden zijn om, nog steeds geen latop is geleverd kunt u bellen met: Logipress (0348) 478013 LET OP: de 3 maanden moeten dan wel voorbij zijn!!!!
Anders word er alsnog gevraagd nog even geduld te hebben.
Mvg