Nou da's geen plezierig bericht...
In de handleiding van de afstandsbediening van mijn Morola ontvanger staat bij de Teletekst knop te lezen, dat dit binnenkort beschikbaar zou moeten komen..Bij de Vragen en Antwoorden op de site van KPN is hierover te lezen:
Met Interactieve TV kunt u gebruik maken van Teletekst*
Druk op de knop Teletekst van uw Interactieve TV afstandsbediening
U kunt nu teletekstpagina's oproepen met behulp van de cijfertoetsen
U kunt wisselen tussen (sub)pagina's met de navigatietoetsen of de gekleurde toetsen
Om weer TV te kijken drukt u nogmaals op de knop Teletekst
Let op:
Als u de iTV Tuner Motorola 1960 via HDMI heeft aangesloten is teletekst niet beschikbaar.* Deze functie komt binnenkort beschikbaar. Gebruik tot die tijd de afstandsbediening van uw TV.
Als ik de Teletekst oproep via de analoge afstandbediening van mijn tv, krijg ik bij sommige pagina's vreemde mixen te zien van regels van andere pagina's door elkaar heen...Daar is wel mee te leven, maar een schoonheidsprijs verdient dit toch niet. KPN Klantenservice kan me hierop ook geen antwoord geven. M.a.w. dit lijkt dus een onvolkomenheid van I-TV te zijn, waarbij de consument om de tuin wordt geleid. Ik kan me voorstellen dat m.n. slechthorende gebruikers van I-TV wel blij zouden zijn als ze de ondertiteling via Teletekst met de I-TV afstandsbediening kunnen activeren. Het scheelt ook weer een extra afstandsbediening op tafel...