Henk.W schreef:
De omroepen werken hun tijden niet bij als er wat uitloopt zoals gewoonlijk en dan mis je dan ook altijd het laatste stuk van een film of ander programma als je dat opneemt.
Ik zelf programmeer zelf mijn opname app. en dan mis ik bijna niets, ik laat het altijd 20 min. langer doorlopen
Ik heb standaard ingesteld dat er 5 minuten voor en 10 minuten na het programma wordt opgenomen dus ik mis ook niet zoveel.
Maar daar ging het mij niet om, het moet gewoon goed gaan als je het vanuit een EPG insteld.
Waaron niet een soort van "bliep" meezenden als het volgende programma begint, en weer een "bliep" als het is afgelopen?
PDC was zo'n systeem maar dat heeft nooit gewerkt.
ShowView was net iets als de EPG, gewoon de tijden in een code versleutelen maar dat werkte al helemaal niet.
In deze digitale tijd moet er toch wel iets te bedenken zijn dat wel werkt?
Of mag dit niet van de reclame-mensen? Missen we dan teveel reclame?
Las laatst al ergens dat de nieuwe generaties dvd-recorder niet eens meer snel kunnen spoelen in opgenomen reclameblokken......
Krijg je net dat hinderlijke wat je ook op koop-dvd's heb, je moet naar dat idiote StichtingBrein verhaal kijken, je kan het menu niet in of uit.
Dát is pas spam en bijzonder ingewenste reclame!
Het opnemen en afspelen van opgenomen waar zit nog vol hiaten en ergernissen....