marcel234 schreef:
glas rolt ook uit. blijft wel de vraag hoelang zoiets gaat duren. vdsl is ook een optie maar vraag mij af of dit vlotter zal uitrollen dan glas?
afijn, ik blijf bij het standpunt dat hdtv voorlopig de eerste 2/3 jaar nog niet aangeboden zal worden door kpn ondanks dat ze er wel mee proeftesten.
groet marcel.
Zo ziet het inderdaad jammer genoeg wel uit ja, toch hoop ik stiekem dat ze midden 2008 kleinschallig met HDTV komen. Ze kunnen zich niet veroorloven om ver achter de kabelaars en sateliet te blijven(sat komt 1e kwartaal met HDTV) de nodige tuners zijn er ook al. En met de komst van de EK en Oly spelen kan met vergif zeggen dat de kabelaars met grote actie's komen. In duitsland heb je al HDTV via VDSL aangeboden door Deutche telecom. De know how is er, alleen met wat KPN de afgelopen jaaar/maanden mee bezig geweest is...wie zal het zeggen ?
Feit is na de grote firmware update van de tuner is er baar weinig meer voor ons klanten gebeurt/gerealiseerd. Dus ik ben benieuw wat ze dit jaar gaan doen ? Weer een jaar lang een firmware ontwikkelen ??? Ik kijk wel uit !!!