Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 02:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 23 dec 2007 16:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 11 aug 2006 20:24
Berichten: 40
het gaat voornamelijk om het gedeelte dat ik vaak lang moet wachten.
als ik een optie kies b.v van tv naar muziek zender dan blijft hij hangen in zijn menu..
daarna duurt het wel n minuut voordat ik weer door kan..
echter gebeurd dit niet met het kanaal zappen maar echt gewoon door dat ik het menu aanklikt.. in het begin dacht ik dat alles vaststond...
maar geleerd dat het zelfs na 2 a 3 minuten ineens over is.. maar erg lastig dus..

nu de interactieve box 3 weken in bezit.
harde reset gehad en de nieuwste update. binnen gehaald..
geregeld door een service medewerker...
was ook zo leuk staat niets van in het boekje maar als je e.b al een lange tijd in huis heb dan is een harde reset nodig...
en je kan anders geen tv ontvangen...
leuk om te vermelden in t boekje lijk mij...
eerst via de normale weg aangesloten en daarna omdat het niet lukte toch maar gebeld.. waarna gelijk werdt verteld ooo klopt hoor meneer..
staat nergens vermeld... dus iemand eerst laten denken dat je iets niet goed heb aangesloten en lekker laten **** en als het dan niet lukt dan gaan ze heus wel n keer bellen jaja thanks kpn

maar goed het probleem met het blijven hangen in het menu
konden ze me niet mee helpen !!!!!!
nou das weer lekker geregeld he
niet voor niets de gouden eikel ontvangen he kpn

echt toppie
maar wel vooraan staan als er afgeschreven moet worden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 23 dec 2007 17:24 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
Bij mij hetzelfde probleem. 2e lijns medewerker zij dat het bekend was en dat ze er niets aan konden doen.
Sinds gisteravond ook hikkerig beeld en geluid. Nog maar eens bellen,
alles uitgelegd. modem gereset (hard), nieuwe software voor tuner opge haald. en nog steeds hikkerig beeld.
Weer een andere medewerker aan de lijn die zij dat er een storing was die kwam door het live uitzenden van het voetbal. meerdere mensen hadden dit.
Waarna ik hem vroeg wat mijn lijn snelheid was. hij zij modem traint in op 12,3 Mb. Mijn vraag luide toen is dit niet te weinig waarop hij zij nee
Ik zei hem ik ben niet dom als je tv kijkt en iets opneemt ben ik al 8 Mb kwijt voor tv nou heb ik mijn computer ook nog aan staan met 6Mb en ik zit te bellen. waarop de medewerker zij dat kan niet. Eindelijk begreep hij het probleem. als ik naar het menu ga en bv. uitzending gemist wil kijken loopt hij vast door een tekort aan bandbreedte.
De hd medewerker zou kijken wat hij voor mij kon doen, de lijn meting geeft aan dat ik tot 19Mb kan gaan.
Hopelijk wordt de snelheid van de lijn hoger gezet.
Hij zou me deze week terug bellen we wachren af.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling