Bij mij hetzelfde probleem. 2e lijns medewerker zij dat het bekend was en dat ze er niets aan konden doen.
Sinds gisteravond ook hikkerig beeld en geluid. Nog maar eens bellen,
alles uitgelegd. modem gereset (hard), nieuwe software voor tuner opge haald. en nog steeds hikkerig beeld.
Weer een andere medewerker aan de lijn die zij dat er een storing was die kwam door het live uitzenden van het voetbal. meerdere mensen hadden dit.
Waarna ik hem vroeg wat mijn lijn snelheid was. hij zij modem traint in op 12,3 Mb. Mijn vraag luide toen is dit niet te weinig waarop hij zij nee
Ik zei hem ik ben niet dom als je tv kijkt en iets opneemt ben ik al 8 Mb kwijt voor tv nou heb ik mijn computer ook nog aan staan met 6Mb en ik zit te bellen. waarop de medewerker zij dat kan niet. Eindelijk begreep hij het probleem. als ik naar het menu ga en bv. uitzending gemist wil kijken loopt hij vast door een tekort aan bandbreedte.
De hd medewerker zou kijken wat hij voor mij kon doen, de lijn meting geeft aan dat ik tot 19Mb kan gaan.
Hopelijk wordt de snelheid van de lijn hoger gezet.
Hij zou me deze week terug bellen we wachren af.
|