Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wanneer landelijk?
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 21:25 

Weet iemand wanneer IPtv landelijk (en dus ook hier in fryslân) geintroduceerd wordt?
Het lijkt mij namelijk wel een mooi product, maar zal er nog wel even op moeten wachten.

gr. peter

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2007 14:59 
Site Admin

hiervoor kan je het beste contact opnemen met kpn zelf. hun kunnen gedetaileert kijken wanneer uw wijkcentrale wordt aangepast zodat i-tv mogelijk wordt.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 22:14 

Dat heb ik gedaan, en ik kreeg echt een geweldig duidelijk antwoord:

Citaat:
Geachte heer,

Naar aanleiding van uw vraag over de beschikbaarheid van Interactieve TV kunnen wij u als volgt informeren:

Uit een controle van uw gegevens blijkt dat Interactieve TV niet beschikbaar is op uw adres omdat de centrale waarop u bent aangesloten niet geschikt is voor Interactieve TV.

Of en zo ja wanneer Interactieve TV beschikbaar wordt op uw adres valt op dit moment niet te zeggen.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Frank Overdijk
KPN

wie kan mij wel meer duidelijkheid geven?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 22:20 
Site Admin

hè wat jammer :cry:

ik hoop erop dat kpn zo snel als mogelijk zijn netwerk zal gaan uitbreiden zodat het ook echt landelijk gaat worden.

valt mij trouwens wel op dat het hoge noorden bij kpn een beetje achtergeschoven kindje is. digitenne is ook daar maar zeer beperkt beschikbaar.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 23:26 

Ik woon ook in friese en heb wat problemen met kpn en planet, volgens mij is mijn centrale geschikt ( http://pcdb.bbned.nl om de afstand en beschikbaarheid van ADSL2+ te bekijken).
Volgens mij moet de centrale ADSL2+ geschikt zijn om iptv van KPn te kunnen leveren en moet je niet te ver van de wijkcentrale af wonen (wat het maximum is ben ik nog niet achter gekomen)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2007 10:36 

Mark schreef:
Ik woon ook in friese en heb wat problemen met kpn en planet, volgens mij is mijn centrale geschikt ( http://pcdb.bbned.nl om de afstand en beschikbaarheid van ADSL2+ te bekijken).
Volgens mij moet de centrale ADSL2+ geschikt zijn om iptv van KPn te kunnen leveren en moet je niet te ver van de wijkcentrale af wonen (wat het maximum is ben ik nog niet achter gekomen)

Voor de goede orde,de gegevens zijn vaak niet hlemaal up to date,de helpdesk beschikt over een "tool" waarmee ze exact kunnen zeggen wat de afstand tot de centrale is.Verder moet het idd ADSL2+ geschikt zijn en moet je op X MB kunnen komen (IPB en ITV)
Kijk je in de tabellen die een overzicht geven als het gaat om afstand tot de centrale en afname in snelheid,kun je ongeveer wel uitrekenen wat de grens is,echter het is een indicatie.Omgekeerd kan namelijk ook,dat je te dicht bij de centrale zit :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 23:40 

marcel234 schreef:
valt mij trouwens wel op dat het hoge noorden bij kpn een beetje achtergeschoven kindje is. digitenne is ook daar maar zeer beperkt beschikbaar

niet alleen door KPN, maar ook door de regering e.d.
Maar daar staat tegenover dat wij hier haast geen files hebben, en de huizen teminste betaalbaar zijn.

Maar goed nu weer Ontopic

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 23:44 
Site Admin

dat weet ik peter. mijn schoonouders vertoefen heel vaak in de zomermaanden in friesland. digitene werkt daa dus helaas (nog)niet. en ook op andere gebieden laat de regering friesland aan zijn lot over.

wel heb je gelijk dat de huizen erg goed te betalen zijn. ook fille`s komen vrijwel niet voor.

alleen jammer dat de werkgelegenheid bijna nihill is daar. want friesland is en blijft erg mooi!

groet marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]