Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 15:34 

Hallo
Ik heb 9 augustus interactieve tv aan gevraagd bij planet. Heb nu IPB standaard van planet. meerdere malen de helpdesk gebeld en konden niets zeggen. Op 24 augutus nogmaals telefonisch contact gehad met de helpdesk, en mij werd medegedeeld dat de order er nu in staat en de levertijd nog 5 weken zou zijn. Bij mijn gegevens van Planet staat al sinds 10 Augutus bij order status, order gereed.
Wie van jullie heeft dezelde problemen. :?:

Laatst bijgewerkt door mmvda op za 25 aug 2007 20:15, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 17:49 
Site Admin

helaas door omstandigheden ben ik uw nummer kijt geraakt vandaar dat ik u niet kon terug bellen.

de kans dat de order nu echt goed staat acht ik 50% in. het zou kunnen maar bij mij werd dat ook zovaak gezegt, echter er was geen klap van waar.

ik heb uw probleem bij een andere klanten service neergelegd en die zijn er mee bezig. het zou zo kunnen zijn dat het al recht is gezet en dat daardoor u nu "nog" 5 weken geduld moet hebben. zoja dan is mijn actie geslaagt.

het probleem bij planet dat orders niet goed worden doorgezet is bekent. ook hiervoor geld dat voornamelijk planet hierop weinig tot geen actie onderneemt.

hou ons even op de hoogte van het verdere verloop!

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 04 sep 2007 16:47 

even een update
Tot op heden geen reactie van planet, nog telefonisch nog via mail
Had ook via mail om reactie gevraagd, ze hullen zich in stil zwijgen.
Krijg langzaam rare gevoelens bij planet.

Als ik op hun website een nieuw abo afsluit IPB+interactieve tv is dit gewoon mogelijk.

Ik denk dat ze maar 1 medewerker hebben, want deze reactie heb ik wel op mijn mail van 20 augustus gehad.

In verband met vakantie ben ik tot 27 augustus niet in de gelegenheid om uw mail te lezen cq. te beantwoorden.
Ik wens u een fijne zomer.
Groeten
xxx
Kine-training

Zijn er meer mensen met deze problemen

edited door forumbeheer: persoonsnaam verwijderd.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 04 sep 2007 21:54 
Site Admin

dan heeft mijn actie, vrees ik, ook niet veel uit gehaald :roll: wat nu? dat er meerdere mensen zijn met deze problemen is bekend. ooit was ik er zelf een slachtoffer van en zo ben ik ook op dit forum beland.

het is onbegrijpelijk dat planet van deze problemen afweet en hier gewoon niets mee doet. het geheime ingangsnummer die ik had is ook niet meer bereikbaar waardoor de mogelijkheden om dit soort problemen op te lossen wordt beperkt.

ik ga mijn hersens eens kraken om toch een ingang te vinden, want kan mij niet voorstellen dat er niemand is die aan de (alarm) bellen kan trekken bij planet.

wat u wèl alvast kan doe is een aangetekende brief sturen naar zowel planet als kpn. het kost een paar centen maar je kan straks wel aangeven dat je er zoveel tijd en geld in hebt gestoken dat ze hoogstwaarschijnelijk een compensatie aan u geven. hebben ze nml bij mij ook ooit gedaan.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 04 sep 2007 23:49 

Naar welke helpdesk bel je dan? Mine of InternetPlusBellen?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2007 14:25 

magik schreef:

Welke moet het volgens jou zijn ? En los daarvan,zo ga je toch niet met potentiele klanten om toch ? :cry:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2007 14:39 
Site Admin

juist maarten. maar waar de knelpunt zit is dat planet orders doorzet naar kpn. kpn levert de tuner en zorgt ervoor dat de lijn in orde wordt gemaakt.

het is klip en klaar dat planet die nieuwe orders soms niet goed doorzet waardoor die order blijft "hangen" kpn ziet dan niets en planet blijft alleen maar zien dat de order gewoon goed staat. je kan planet ook niet wijs maken dat die order niet goed is doorgezet. als ze dat dan eindelijk wel snappen gooien ze het er goedkoop eraf door te zeggen dat je moet annuleren en weer opnieuw moet aanvragen. vrolijk ben je dan 8/10 weken verder en! dan moet je nog hopen dat die nieuwe order wèl goed wordt doorgezet.

afijn, dit is starigheid ten top bij planet internet en het is overduidelijk dat planet al maaaanden kampt met dit probleem, in november hebben ze mij dit zelfde geintje geflikt en nu medio 11 maanden later is er nog steeds niets veranderd...bah :evil:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2007 15:04 
Site Admin

Net gebeld met de order afdeling van planet en je wordt van deze afdeling niet vrolijk.

Ik heb aangegeven dat er her-en-der ( ook hier dus) klachten ontstaan met het leveren van i-tv. Planet onderschrijft dit probleem maar zegt niets anders te kunnen dan adviseren de order te annuleren en opnieuw aan te vragen.

Op mijn verhaal dat het ook anders kan gezien mijn story van vorig jaar kwam een mompel een en diepe zucht. Ja klacht indienen dat was de enigste optie en dan? Kpn is weer hard bezig om weer af te glijden naar medio begin dit jaar waar ook de klachten met hordes naar binnen toe vlogen en planet/kpn diep in het stof moest bijten. Blijkbaar hebben hun daar toch niets van geleerd want ze zijn weer op dezelfde voet bezig.

Waar is de calamiteiten afdeling/ ook daar geen antwoordt op. Blijkbaar is deze opgeheven? Dus zelfs ik moet zeggen dat ik vast zit, ik ga natuurlijk wel doorgraven naar een oplossing oftwel een ingang die de gedupeerde klanten wèl kan helpen!

Je merkt trouwens ook dat de wachttijden weer beginnen op te lopen. Ik heb in 2 weken tijd 4 keer gebeld waarvan ik alle 4 de keren bijna 25 minuten in de wacht hebt gehangen. Jammer hoor, had KPN zijn dingen eindelijk op orde, gaan ze er wèèr een zoooitje van maken :evil: .

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2007 23:55 

Maarten schreef:
magik schreef:

Welke moet het volgens jou zijn ? En los daarvan,zo ga je toch niet met potentiele klanten om toch ? :cry:

Ben ik absoluut met je eens, maar ik ben benieuwd waar het knelpunt zit eigenlijk. Wellicht dat "mmvda" mij via een pm zijn postcode en huisnummer kan geven dan kan ik kijken waar het mis gaat :wink:

Profiel  

Berichttitel: update
BerichtGeplaatst: di 11 sep 2007 10:15 

weer een update
vandaag maar weer eens gebeld met de helpdesk. Order was niet goed doorgekomen, ik kon alleen nog de order annuleren en opnieuw aanvragen. Werd hierop doorverbonden en die dame zei dat het voor mij niet mogelijk was om het met mijn abbo aan te vragen. Dit klopt maar er werd mij op 9 augustus een downgrade toegezegd plus interactieve-tv. werd hierop doorverbonden met een andere medewerker die zij dat ik het pakketje al lang had moeten ontvangen. nu begrijp ik er helemaal niets meer van. Na overleg bij de helpdesk bleek de order goed doorgevoerd te zijn en zou al in werking zijn. Voor het pakket werd ik doorverbonden en wat schets mij verbazing geen order bekend.
moest maar opnieuw aanvragen. Nog maar een keer doorverbonden met order afdeling. na 1uur en 30 minuten werd de verbinding verbroken planet bedankt. Nu wit heet nog maar eens bellen. Door order status onbeschoft behandeld zal naam niet noemen. Gevraagd mij door te verbinden om een nieuwe order te plaatsen. Deze dame zag in haar systeem dat mijn lijn volgende week opgeleverd zou worden. Dus moest nog even geduld hebben. Als ik toch tv wou kijken moest ik maar zolang digitenne nemen. Maar is hier in de regio niet mogelijk.
We wachten nog maar een weekje

MMVDA

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2007 11:19 

Als toch als startende ondernemer zo met je klanten om zo gaan :o

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 13 sep 2007 13:11 

volgens mij zijn ze in aktie gekomen. deze resultaten haalde ik zojuist bij speedtest
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Sep 13 2007 om 13:02:28 UTC+0200)

Download : 1554.9 KByte/sec

Groeten MMVDA

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2007 14:35 

Doe anders ook eens even een test op BBNed 100 mb

http://speedtest.bbned.nl/

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2007 22:53 

vreemd bij bbned haal ik de normale snelheid
Your current bandwidth reading is: 6.44 Mbps which means you can download at 824.67 KB/sec. from our servers

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2007 19:22 

Toch nog maar even navraag doen. :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]