marcel234 schreef:
Het enige wat ik weet (en wat collega Wagenaar ooit heeft gepost) is dat ten strengste word geadviseerd de ruiswaarde boven de 10 te houden anders kan dat problemen opleveren met in ieder geval telefonie en blijkbaar in mijn geval met mine.
Door wie wordt dat ten strengste geadviseerd? Wie is Wagenaar? Want als het waar is wat je zegt ("dat kan problemen opleveren"), dan wil ik dat voor zijn. En al helemaal indien dat het ten strengste door de leverancier wordt geadviseerd, en ik als klant geen invloed op de lijnkwaliteit kan uitoefenen in het verbeteren van deze waarden.
marcel234 schreef:
U in dit geval heeft geschreven dat uw mine naar behoren werkt, waarom zou u KPN gaat benaderen enkel en alleen om die waarde? Zei zullen dan de vraag stellen of u problemen heeft met mine? Uw antwoord zult zijn…nee? Waarschijnlijk zal KPN dan vragen waarom u dan eigenlijk belt?.
Zie bovenstaande regel, om eventuele problemen voor te blijven (mocht hiervan sprake zijn). Ik snap ook wel hoe dat gaat met het benaderen van de 1e lijn, en dat ik deze vraag terug kan verwachten. Maar snap je mijn verwarring? Als het kennelijk zo is dat de lijnkwaliteit bepaalde waarden moet hebben (noise > 15 zeg je), en ik voldoe daar niet aan, dan wil ik weten of er iets moet gebeuren. Het is niet mijn lijn, het is de lijn van KPN. Nogmaals, om problemen voor te blijven.
Groet,
Maarten