Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: IPTV draadloos?
BerichtGeplaatst: ma 17 maart 2008 10:14 

marcel234 schreef:
Dat zou ik niet te hard roepen rose, de kabel die ze bijleveren is toch 15 meter lang. LIjkt mij toch wel redelijk aan de lengte toch? Moet wel zeggen dat het echt goedkope cat5 kabel is, heb het 1 keer geprobeert maar na 1 week was die al kapot :roll:

Na 1 week al kapot? Hoe kwam je daar achter want ik zou gelijk het internet de schuld geven. HOe ging deze kapot dan?

Waar op letten als ik een goede originele kabel wil kopen? Heeft de GAmma ook goede kabels?

En waar kan je het beste zo'n Pof kabel kopen voor weinig :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 17 maart 2008 21:47 
Site Admin

Dat was beetje eigen schuld rose, ik had de ethernetkabel bij de voordeur over het kruipluik laten lopen, weliswaar in de hoek maar toch werd er de hele dag overheen gelopen. Ik kwam achter de kabelbreuk toen i-tv het ineens niet meer deed, natuurlijk eerst resseten maar kreeg steeds een error. Afijn, toen heb in die ethernetkabel in mijn laptop geplugt en die gafook geen internet verbinding, dus...kabelbreuk.

Daarna (heb je gelijk je antwoordt op gamma spul) naar de dixons gereden en heb dar goeie kabel gekocht. 15 meter koste mij 24 euro, ook deze liep over het kruipluik heen maar todat ik pof nam heb ik hier geen problemen mee gehad. Ik Kan dus niet indirect zeggen dat de kabel van kpn zelf slecht is, maar feit was wel dat die van de dixons op dezelfde manier hier over het luik lag en die van kpn al na 1 week de brui eraan gaf en die van de dixons ruim 7 maanden sucsesvol heeft gelegen.

Pof setjes zijn helaas (Nog) niet 2de hands verkrijgbaar, kpn adverteert er niet echt mee en zoverre ik weet heeft alleen siemens dit product op de markt. Wel jammer want met een beetje concurentie zie ik wel potentie voor dit product. natuurlijk voor het publiek dan een lagere prijs :lol:

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 17 maart 2008 22:48 

marcel234 schreef:
Dat was beetje eigen schuld rose, ik had de ethernetkabel bij de voordeur over het kruipluik laten lopen, weliswaar in de hoek maar toch werd er de hele dag overheen gelopen. Ik kwam achter de kabelbreuk toen i-tv het ineens niet meer deed, natuurlijk eerst resseten maar kreeg steeds een error. Afijn, toen heb in die ethernetkabel in mijn laptop geplugt en die gafook geen internet verbinding, dus...kabelbreuk.

Goed dat je dit vermeld want ook mijn kabel zal over de kruipluik moet lopen maar dan onder de voetenmat. Ik zal de kabel dan wel vlak langs de plint laten lopen ivm bescherming.
Met 15 meter kabel zal dit moeten lukken.

Bedankt voor de tips
groetjes
Rose

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 31 maart 2008 00:01 

De Homeplug die ik voorstelde... die zijn nu bij Computerland 29,95 p/stk. Helemaal niet duur dus! Ze zijn van Sweex en kunnen 85MB/S aan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 31 maart 2008 00:04 
Site Admin

@a.nooiens...wordt tijd dat pof wat goedkoper gaat worden, dus als jij nou je baas eens aanstuurt wordt het veel beter met pof :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 31 maart 2008 09:03 

marcel234 schreef:
@a.nooiens...wordt tijd dat pof wat goedkoper gaat worden, dus als jij nou je baas eens aanstuurt wordt het veel beter met pof :mrgreen:

Wordt lastig als wij vanuit primafoon nog geen POF verkopen.... De homeplugs verkopen wij wel, maar die blijven duur...

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 31 maart 2008 16:52 

Ik ziet nog steeds te wachten op mijn iptv. De kpn heeft al een paar fouten gemaakt. Eerst zou het niet mogelijk zijn, later dan wel weer en het laatste probleem was dat het al op 15 mrt bezorgd had moeten zijn. Waarschijnlijk mag ik het deze week verwachten. Als je er zelf niet achter aanzit dan ben ik bang dat je voor een abonnement moet betalen zonder dat het bezorgd is.

Rose

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 31 maart 2008 21:01 
Site Admin

Nee hoor rose, wees niet bevreesd, wel eens van terug boeken en crediteren gehoordt? als er geld voor iptv wordt afgeschreven gewoon gelijk terug boeken. Dan kpn belletje geven dat je het nog helemaal niet in huis hebt. dan knikken ze ja en amen en verder niks aan de hand.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 08 apr 2008 22:02 

marcel234 schreef:
Nee hoor rose, wees niet bevreesd, wel eens van terug boeken en crediteren gehoordt? als er geld voor iptv wordt afgeschreven gewoon gelijk terug boeken. Dan kpn belletje geven dat je het nog helemaal niet in huis hebt. dan knikken ze ja en amen en verder niks aan de hand.

Groet Marcel.

Facturering wordt ook pas in gang gezet na activatie/installatie. Dus geen reden om bang te zijn ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]