Dat was beetje eigen schuld rose, ik had de ethernetkabel bij de voordeur over het kruipluik laten lopen, weliswaar in de hoek maar toch werd er de hele dag overheen gelopen. Ik kwam achter de kabelbreuk toen i-tv het ineens niet meer deed, natuurlijk eerst resseten maar kreeg steeds een error. Afijn, toen heb in die ethernetkabel in mijn laptop geplugt en die gafook geen internet verbinding, dus...kabelbreuk.
Daarna (heb je gelijk je antwoordt op gamma spul) naar de dixons gereden en heb dar goeie kabel gekocht. 15 meter koste mij 24 euro, ook deze liep over het kruipluik heen maar todat ik pof nam heb ik hier geen problemen mee gehad. Ik Kan dus niet indirect zeggen dat de kabel van kpn zelf slecht is, maar feit was wel dat die van de dixons op dezelfde manier hier over het luik lag en die van kpn al na 1 week de brui eraan gaf en die van de dixons ruim 7 maanden sucsesvol heeft gelegen.
Pof setjes zijn helaas (Nog) niet 2de hands verkrijgbaar, kpn adverteert er niet echt mee en zoverre ik weet heeft alleen siemens dit product op de markt. Wel jammer want met een beetje concurentie zie ik wel potentie voor dit product. natuurlijk voor het publiek dan een lagere prijs
Groet Marcel.