Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 28 maart 2010 22:46 
Site Admin

Ik weet meer, maar in goed overleg met van wie ik het hebt wil ik het nog even duister houden. Ik vraag indeze nog even wat geduld svp.

Groet Marcel234.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 29 maart 2010 07:55 

@Marcel234

Bedankt voor je info en ik begrijp hieruit dat je het nog even voor je moet houden.
Toch bedankt voor je reactie.
Groet keesjan

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 29 maart 2010 10:02 

Marcel, ik wordt erg nieuwsgierig... kun je dan mischien aangeven wanneer dit uit gaat rollen? kan ik het afstrepen op de kalender ;) Jammer dat KPN eerste heel veel negativiteit veroorzaakt met de aankondiging dat de 2e ontvanger wordt gebolkkeerd terwijl er misschien dan wel een hele mooie oplossing voor terugkomt. De mensen die naar aanleiding hiervan inmiddels boos over zijn gestapt krijg je er niet meer mee terug.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 29 maart 2010 10:31 

Ik zou er niet te veel van verwachten... anders had de KPN dit wel in combinatie met het afsluiten van de 2e STB gecommuniceerd. Maar goed, laat ze het tegendeel maar bewijzen. Ik zit er graag naast :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 29 maart 2010 14:03 

Giant2000 schreef:
Marcel, ik wordt erg nieuwsgierig... kun je dan mischien aangeven wanneer dit uit gaat rollen? kan ik het afstrepen op de kalender ;) Jammer dat KPN eerste heel veel negativiteit veroorzaakt met de aankondiging dat de 2e ontvanger wordt gebolkkeerd terwijl er misschien dan wel een hele mooie oplossing voor terugkomt. De mensen die naar aanleiding hiervan inmiddels boos over zijn gestapt krijg je er niet meer mee terug.

Komt omdat KPN de tweede STB altijd heeft gedoogd.
Helaas, voor onze consumenten is het gedoogbeleid afgelopen en hebben we besloten om de tweede ontvanger per vandaag te blokkeren.

Ik heb tot heden nog niets gehoord over een 2e STB. Als er meer info beschikbaar is dan deel ik die graag.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 29 maart 2010 14:25 

KPNwebcare2 schreef:
Komt omdat KPN de tweede STB altijd heeft gedoogd.
Helaas, voor onze consumenten is het gedoogbeleid afgelopen en hebben we besloten om de tweede ontvanger per vandaag te blokkeren.

Ok, het gedoogbeleid is duidelijk. Maar het is wel erg wrang dit niet wat eerder te melden... Mag ik hiervoor even in herinering brengen dat 3 maanden geleden de 1760 tuner geblokkeerd is omdat deze niet geschikt was voor de nieuwe software. Velen van ons hebben toen de moeite genomen om 2e hands een 1960 tuner te kopen als 2e tuner. Het is volgens mij zelfs aangeraden om dit te doen. Een 1960 deed op dat moment zo'n 40 tot 50 euro op de markt. Was deze beslissing 3 maanden geleden genomen dan was dit leed in elk geval wat verzacht.
Ik ben blij dat er aan itv nog steeds gesleuteld wordt om het beter te maken, maar een beetje meer openheid naar de gebruiker toe zou wel zo prettig zijn.
Misschien is het wel handig om vooral de techniek wat meer toe te lichten. Er zitten hier nogal wat techneuten die gratis meedenken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 30 maart 2010 08:50 

En de tweede tuner is vanaf nu geblokkeerd.
Ziggo meer woorden zijn er niet nodig.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 30 maart 2010 11:15 

keesjan schreef:
En de tweede tuner is vanaf nu geblokkeerd.
Ziggo meer woorden zijn er niet nodig.

Maar het blokkeren van de 2e tuner opent ook weer perspectieven voor de toekomst: 2 letters: HD (???????????)

Jammer dat de 2e tuner op zwart is gegaan, maar aan de andere kant ben ik ook heel blij met gratis Digitenne. Gisteren knalde mijn tuner er namelijk uit, -5 melding (geen abonnement), waarschijnlijk is deze aangezien als 2e tuner (toen ik iTV nam had ik al een 2e hands 1760 aangesloten voordat ik de brief en de 1960 tuner binnen waren). Vanochtend werkte alles weer. Misschien ook wel een kwartier uur na de medling, maar dat heb ik niet meer getest. Goede service noem ik dat. Laats had Ziggo een storing en dan heb je helemaal niks meer, mag je de voetbalwedstrijd bij je buurman kijken die digitenne of itv heeft ;)
Ik las trouwens op een ander forum dat het tot mei duurt voordat de Ziggo interactieve tuner pas geleverd kan worden. Het gras bij de buren is niet altijd groener: in de tijd dat ik nog @home had (voorloper van Ziggo) wel eens 3x gebeld over een klacht en werd met een kluitje in het riet gestuurd en of het probleem is opgelost heb ik na maanden niet meer afgewacht want ik ben toen naar KPN overgestapt.
Al met al heb ik ook zwaar overwogen om over te stappen op Ziggo, maar plussen en minnen blijf ik sowieso tot het contract afloopt (juni), wie weet hebben we dan HD, snel internet en.... het geheimzinnige traject waar alleen Marcel meer van weet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 30 maart 2010 13:29 

Zijn er hier forum leden die ook een probleem hebben met de tweede tuner (afgesloten) en daarop willen reageren?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 31 maart 2010 08:26 

Ik wacht ook nog steeds af op het goede nieuws van de KPN :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2010 22:46 

Re: KPN gaat 2e ontvanger blokkeren op koper
door marcel234 » zo 28 maart 2010 22:46

Ik weet meer, maar in goed overleg met van wie ik het hebt wil ik het nog even duister houden. Ik vraag indeze nog even wat geduld svp.

Groet Marcel234

@Marcel234

Kun je mij nog wat info geven via Pb over tweede tuner?
Gr Keesjan

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2010 15:53 

Hallo,

Ik lees hier verhalen over de tweede Tuner.

Deze wil ik bij deze ontkrachten dat er geen tweede Tuner beschikbaar komt voor koper.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2010 16:21 

KPNwebcare2 schreef:
Hallo,

Ik lees hier verhalen over de tweede Tuner.

Deze wil ik bij deze ontkrachten dat er geen tweede Tuner beschikbaar komt voor koper.

Ontkrachten dat er geen 2e tuner komt. Dat betekend dat nou dat er dus wél een 2e tuner beschikbaar komt?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2010 18:07 

Hoi

Ik wacht nog op een reactie van Marcel234 .
Dat is namelijk de reden dat ik nog even af wacht voordat de truckendoos open gaat.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2010 23:36 
Site Admin

Update:

Het is maar goed dat ik de info die ik had even achterwege hebt gelaten, want er was sprake dat er op koper toch een stb werd uitgebracht zonder harde schijf. Dit gaat echter niet door. Kortom, iedereen zal het moeten doen met 1 stb :roll: of digitene kastjes in huis moeten halen om overige tv's te voorzien van toch singaal. helaas is Digitenne wel erg beperkt wat aanbod betreft dus ik vrees dat dit de nodige iptv klanten zal gaan kosten :cry:

Sorry dat ik niet beter kan berichten.

Gr. Marcel234.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]