keesjan schreef:
En de tweede tuner is vanaf nu geblokkeerd.
Ziggo meer woorden zijn er niet nodig.
Maar het blokkeren van de 2e tuner opent ook weer perspectieven voor de toekomst: 2 letters: HD (???????????)
Jammer dat de 2e tuner op zwart is gegaan, maar aan de andere kant ben ik ook heel blij met gratis Digitenne. Gisteren knalde mijn tuner er namelijk uit, -5 melding (geen abonnement), waarschijnlijk is deze aangezien als 2e tuner (toen ik iTV nam had ik al een 2e hands 1760 aangesloten voordat ik de brief en de 1960 tuner binnen waren). Vanochtend werkte alles weer. Misschien ook wel een kwartier uur na de medling, maar dat heb ik niet meer getest. Goede service noem ik dat. Laats had Ziggo een storing en dan heb je helemaal niks meer, mag je de voetbalwedstrijd bij je buurman kijken die digitenne of itv heeft
Ik las trouwens op een ander forum dat het tot mei duurt voordat de Ziggo interactieve tuner pas geleverd kan worden. Het gras bij de buren is niet altijd groener: in de tijd dat ik nog @home had (voorloper van Ziggo) wel eens 3x gebeld over een klacht en werd met een kluitje in het riet gestuurd en of het probleem is opgelost heb ik na maanden niet meer afgewacht want ik ben toen naar KPN overgestapt.
Al met al heb ik ook zwaar overwogen om over te stappen op Ziggo, maar plussen en minnen blijf ik sowieso tot het contract afloopt (juni), wie weet hebben we dan HD, snel internet en.... het geheimzinnige traject waar alleen Marcel meer van weet.