Dan zou toch niemand Iptv kunnen krijgen op adsl2 want zie je eigen post hier boven. ADSL(2) is 12Mb/s - 8Mb/s = 4Mb/
Dit lukt dan nooit
Deze eisen moeten worden voldaan.
-Plaats vrij in Centrale
-ADSL2 verbinding
-Maximale afstand 2.20 KM van HVD.
-Minimale snelheid haalbaar van 13,67 MB/s.
Daarbij komt dat ik genoeg mensen ken met iptv waarvan de modem niet verder intraind dan 11mb (hetnet)
Dan maar even een vraag nu alles op mpeg4 word gezet word de waarde van 13,67 MB/s dan ook bijgesteld
Of worden alle centales toch nog een keer aan gepakt en worden die dan nog naar adsl2+ gezet.
Zoja geld dit dan ook voor buiten gebieden en op welk termijn.
Daar ik hier in een buitengebied zit en volgens kpn monteur het maximale zou kunnen krijgen daar de lijn goed
is en de afstand naar de centrale maar 250 meter is
Hoop nog even op een antwoord.
KPNwebcare2 schreef:
Radka2 schreef:
Dus ik zou moeten over stappen naar ipb basis is 3 mb dan blijft er 9 mb over dan zou het dus kunnen.
Als ik hier mee Interactieve TV zou kunnen krijgen wil ik dus best wel over stappen naar ipb basis 3mb.
Of denk nu te makelijk hoop dat Webcare hier even een reactie op wil geven.
Het wordt aangeraden wanneer uw lijn niet wordt gehaald om te downgraden.
Het hoeft niet altijd een fout te zijn in een Postcode Check. Het aanvragen moet goedgekeurd worden door onze leverstraat. Wordt de order niet geaccepteerd op grond van het niet halen van de gestelde eisen óf er is geen plaats meer in de Hoofdverdeler dan kunt u dus geen Interactieve TV aanvragen.
Ook is het mogelijk dat een buurman 2 jaar al ITV heeft. Dan kan het voorkomen dat de minimum eisen anders waren dan dat het nu is. Dan kan het gebeuren dat uw buurman wel ITV heeft en u het niet kan krijgen op grond van de minimum gestelde eisen nu.
Het kan dan ook voorkomen dat u Interactieve TV hebt gehad en het daarna door de eisen niet meer aan te vragen is.
Er hangen dus veel factoren af om ITV te kunnen krijgen.
Deze eisen moeten worden voldaan.
-Plaats vrij in Centrale
-ADSL2 verbinding
-Maximale afstand 2.20 KM van HVD.
-Minimale snelheid haalbaar van 13,67 MB/s.
Wordt dus één van deze eisen niet gehaald dan wordt er afgezien van het leveren van ITV.