Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 20 dec 2008 11:24 

Nou eigenlijk gaat de eer van het signaleren van de Harmony AB naar "vankooten", die me er ooit op attendeerde...De mensen bij Logitech hebben met de Harmony's overigens wel een gat in de markt ontdekt, want je wordt er nu ook via de reclame mee om de oren geslagen...

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 17:22 

Hallo iptvers:-)

Ik heb veel gelezen over deze universele afstandbediening dit lijkt me wel wat maar op de site van logitech kan ik niet vinden of de tuner van kpn daaronder ook valt.
is het ook mogelijk om met deze Ab je home cinema af te stellen?
Ik bedoel je hebt de tv aan je schakelt dan over naar je versterker om pro digital in te stellen zodat het geluid over de speakers gaat.
bedankt
Groetjes

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2009 08:08 

Rose schreef:

Ik heb veel gelezen over deze universele afstandbediening dit lijkt me wel wat maar op de site van logitech kan ik niet vinden of de tuner van kpn daaronder ook valt.
Ik bedoel je hebt de tv aan je schakelt dan over naar je versterker om pro digital in te stellen zodat het geluid over de speakers gaat.
bedankt
Groetjes

Even doorgeven met een mail op de site van logitech en zij werken je account bij waarop je een mail krijg dat je de a.b. kan upgraden via je accout.

Ik heb hetzelfde gehad met een hdmi switch binnen 24 uur hadden zij deze voor mij bij gewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2009 13:04 

Henk.W schreef:
Rose schreef:

bedankt
Groetjes

Even doorgeven met een mail op de site van logitech en zij werken je account bij waarop je een mail krijg dat je de a.b. kan upgraden via je accout.

Ik heb hetzelfde gehad met een hdmi switch binnen 24 uur hadden zij deze voor mij bij gewerkt.

Maar dan moet je wel eerst de AB hebben aangeschaft en dat betekend dus dat elke AB ge-upgrade kan worden?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2009 21:22 

Lexibel schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb mijn Harmony 525 nu redelijk geconfigureerd. Ikkrijg alleen de kleurenknoppen van de originele witte KPN/Motorola afstandsbediening niet goed naar de Harmony (dus rood, geel, blauw en groen). Het laten "leren" als gekleurde Teletekst knoppen werkt bijkbaar niet...
Weet iemand hoe je die m.b.v. de software ook op de Harmony de juiste actie kunt laten uitvoeren?
bvd

Kijk eens hier: http://www.harmony-forum.nl/index.php
Daar kun je veel meer te weten komen over hoe de afstandbediening in te stellen.

@robert,
Je kunt ook een reeks commando's aan een knop toewijzen, op bovenstaande forum wordt alles haarfijn uitgelegd.

Groeten
Anton

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 03 jan 2009 00:00 

Beeper schreef:
Lexibel schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb mijn Harmony 525 nu redelijk geconfigureerd. Ikkrijg alleen de kleurenknoppen van de originele witte KPN/Motorola afstandsbediening niet goed naar de Harmony (dus rood, geel, blauw en groen). Het laten "leren" als gekleurde Teletekst knoppen werkt bijkbaar niet...
Weet iemand hoe je die m.b.v. de software ook op de Harmony de juiste actie kunt laten uitvoeren?
bvd

Kijk eens hier: http://www.harmony-forum.nl/index.php
Daar kun je veel meer te weten komen over hoe de afstandbediening in te stellen.

@robert,
Je kunt ook een reeks commando's aan een knop toewijzen, op bovenstaande forum wordt alles haarfijn uitgelegd.

Groeten
Anton

Bedankt Anton
Groet
Rose

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]