Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 05 apr 2008 18:42 

Ben er nog steeds heel blij mee. Kwaliteit is super en ook van de radio ontvangst is super.
Alleen jammer als je naar de radio luistert en je wilt weer terug naar de radio gids dan springt het geluid terug naar tv wat storend is. Misschien is daar ook iets op te vinden?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2008 21:19 
Site Admin

Men is binnen het kpn i-tv forum al een week bezig met een enqeute wat men graag als verbeterpunten zou willen hebben. Die lopen uiteen, maar jou stelling staat hier ook tussen. Dit is voor nu helaas nog niet anders mogelijk.

Goet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2008 09:07 

marcel234 schreef:
Het is de bedoeling dat de tuner gwoon op standbey gezet wordt en de volgende dag gewoon weer hoort te werken. Het kan natuurlijk en incident zijn maar als dit vaker voorkomt kan je het beste de helpdesk bellen om te vragen waardoor dit komt.

1-2-3 weet ik niet zo gauw de reden waarom de tuner geen singaal meer gaf, kan natuurlijk zijn dat de experia een nieuwe update heeft gehad, of misschien de tuner iets heeft geladen waardoor de verbinding is weg gevallen.

Nogmaals, kijk het even aan, maar als die dit vaker blijft doen zeker even bellen met kpn.
Groet Marcel.

Vanmorgen lukte het weer niet om signaal te krijgen met IPTV. Nadat ik de turner aan/uit had gezet kreeg ik wel contact. Als het nog een keer gebeurd dan ga ik bellen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2008 10:20 
Site Admin

Ik ga even een wilde gok doen, heb jij de grijze experiabox? zo-ja wil je dan eens kijken welke firmware er in die box geladen is? je komt hier door via internet in te toetsen 192.168.2.1 dan eventueel wachtwoordt dan kiezen voor status en dan internet, dat kan je copy paste hier neerzetten.

De ervaring leert dat i-tv onder de grijze experia soms moeite heeft contact te houden met de stb, daardoor verliest hij de verbinding en alleen door een soft reset komt de verbinding weer tot stand (voor even) Ik heb dat namelijk zelf ook gehad en uiteindelijk ben ik over gezet op de zwarte experiabox (st780) en toen draaide het als en zonnetje.

Ik wacht eerst even je reactie af en dan kan ik zien wat de mogelijkheden zijn, en of ik iets bijzonders zie in je experia.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2008 12:03 

marcel234 schreef:
Ik ga even een wilde gok doen, heb jij de grijze experiabox?
Groet Marcel.

Ik houd wel van wilde ideeën en ja ik heb een grijze EPbox.
Maar ik heb toch nog even de KPN gebeld. Eerst wilde ze het probleem bij de tv leggen maar toen ik vertelde dat ik dan ook niet meer de tuner op stand-by kon zetten werd het verhaal anders.
Ik heb het advies gekregen om de software opnieuw op te halen en dat gaat als volgt:
• Tuner uit/aan zetten (10 sec wachten)
• Zodra de groene balletjes verschijnen gelijk op Menu drukken
• Daar kan ik nieuwe software ophalen als ik dan weer op de rode knop druk

Ik ben benieuwd of dit gaat werken

Ze hebben ook mijn signaal door gemeten en dat was in orde. Ik ben benieuwd of dit gaat helpen. :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]