internetplusbellen+mine deel 3.
Ach, waarom ook niet, dacht laat ik nog eens en keertje bellen hoe de stand van zaken is.
goh kreeg toch in de eerste zinnen te horen dat het wederom toch binnen 1 week geleverd zou worden! Nou dik tevreden was ik, maar nee hoor
te vroeg gejuicht want ineens kwam de zin "u heeft nog en terugbel afspraak staan van 5 dagen die moet u eerst afwachten" ik zeg, ja maar dat heeft toch geen enkele zin? ze gaan iets vertellen wat ik dan allang weet...mnr we hebben u bestelling gevonden en we gaan hem zo snel als mogelijk uitvoeren.
Ja duuuh dat wist ik dinsdag 14-11-2006 om 9.23 al. Maar waar ik meer op doel is wanneer jullie der nu eens echt werk van gaan maken. Weer en ellenlang slap verhaal aan moeten horen dat er zoooveel bestellingen zijn en dat ze zòòò hard proberen de achterstanden in te halen.
Prima, niks mis mee. Maar als er in mijn geval zo erg word geblunderd moet je zoiets niet aan en computer overlaten maar het menselijk af zien te handelen.
Ik acht 1- de kans klein dat ze morgen die "5 dagen termijn" van die terugbel afspraak gaan halen. En 2- ik denk dat de kans 0.1% is dat ik deze week nog over mine beschik.
Wat ik nog veel grover vind, is dat planet de moraal heeft en factuur te sturen met daarin vermeld "uw factuur van internetplusbellen+mine=63.95"
Wat!!!!!! nou zal die mooi worden, ten eerste, het is tot 01-01-2007 gratis, en 2- ik hèb helemaal nog geen mine. Kom je terug op de cirkel dat planet in alle keuze menu`s terug verwijst naar KPN. kortom planet waar zit je?? joehoe
word vervolgd.
Mvg Marcel.