Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 24 nov 2024 13:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 20:08 
Site Admin

internetplusbellen+mine deel 3.

Ach, waarom ook niet, dacht laat ik nog eens en keertje bellen hoe de stand van zaken is.

goh kreeg toch in de eerste zinnen te horen dat het wederom toch binnen 1 week geleverd zou worden! Nou dik tevreden was ik, maar nee hoor :twisted: te vroeg gejuicht want ineens kwam de zin "u heeft nog en terugbel afspraak staan van 5 dagen die moet u eerst afwachten" ik zeg, ja maar dat heeft toch geen enkele zin? ze gaan iets vertellen wat ik dan allang weet...mnr we hebben u bestelling gevonden en we gaan hem zo snel als mogelijk uitvoeren.

Ja duuuh dat wist ik dinsdag 14-11-2006 om 9.23 al. Maar waar ik meer op doel is wanneer jullie der nu eens echt werk van gaan maken. Weer en ellenlang slap verhaal aan moeten horen dat er zoooveel bestellingen zijn en dat ze zòòò hard proberen de achterstanden in te halen.

Prima, niks mis mee. Maar als er in mijn geval zo erg word geblunderd moet je zoiets niet aan en computer overlaten maar het menselijk af zien te handelen.

Ik acht 1- de kans klein dat ze morgen die "5 dagen termijn" van die terugbel afspraak gaan halen. En 2- ik denk dat de kans 0.1% is dat ik deze week nog over mine beschik.

Wat ik nog veel grover vind, is dat planet de moraal heeft en factuur te sturen met daarin vermeld "uw factuur van internetplusbellen+mine=63.95"

Wat!!!!!! nou zal die mooi worden, ten eerste, het is tot 01-01-2007 gratis, en 2- ik hèb helemaal nog geen mine. Kom je terug op de cirkel dat planet in alle keuze menu`s terug verwijst naar KPN. kortom planet waar zit je?? joehoe :twisted:

word vervolgd.

Mvg Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 16:32 
Site Admin

Gisteren verliep de eerste terug bel afspraak, en u raad het al...geen telefoon. Dus zelf maar weer even dik en uur aan de foon gehangen met zowaar planet internet. Tot mijn verrassing kreeg ik te horen dat er al en mine signaal moest zijn, tevens bekenen ze dat mine allang actief had moeten zijn en aanwezig hier in huis.. Maar euh ik heb het echt niet?!

Kreeg vanuit planet de "opdracht" te bellen met de 2de lijn van mine. Dus dat maar weer even gedaan. Na lang in de wacht te hangen eindelijk contact. Weer eerst oeverloos gelul aan gehoord maar kreeg te horen dat uiterlijk de 24ste het pakket geleverd moest worden (??)

Wat nog meer te gek is voor woorden is dat KPN zichzelf uitroept tot zo`n zooitje dat mij werd geadviseerd en andere provider te zoeken :roll: nou ja! Ze maken dus momenteel zelf zo`n rommel dat ze mensen maar de laan uit sturen op zoek naar en betere provider? Nou vraag ik je?

Maar goed, ik heb ook uitgelegd dat dit niet kan en dat ik dat ook niet wilt, want ibp bevalt goed, alleen per 1 december valt het casema signaal weg en dus MOET ik wel doorgaan met mine, want tussen nu en 1 december nog iets anders gaan zoeken heeft geen zin meer.

dit schrijnende signaal willen of kunnen ze niet snappen. tevens zijn ze niet van plan en arm meer te bewegen om het e.e.a uit te zoeken. ja...terugbel afspraken daaaaar zijn ze de beste in. maar er staan er nu 7 waarvan er nog geen 1 heeft plaatsgevonden...diepe diepe diepe schande!

word vervolgd.

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 16:45 
Site Admin

dank voor de tussentijdse rapportage.
uitermate triest om te oren hoe slecht met potentiele klanten wordt omgesprongen.
hopelijk komt het pakket uiterlijk de 24ste binnen en werkt dan als een speer .. :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 00:55 
Site Admin

wat zoekwerk leverde vanavond op zowel het forum van kassa en het forum van tros radar redelijk veel klachten over mine op. wat ik ook ontdekte is dat ik niet de enigste ben met problemen over de levering..kortom voor diegene die er interesse in hebben even naar tros radar forum en kassa forum..zoekwoord mine en u leest alles.

mvg marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 08:45 

Er is idd nog veel werk aan de winkel maar hou er wel rekening mee dat je over een nieuw produkt praat en dat gaat bijna altijd met vallen en opstaan :!: Neemt echter niet weg dat men zich op het gebied van bijv gemaakte belafspraken gewoon aan de regels moet houden.

Profiel  

Berichttitel: klopt.
BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 21:05 
Site Admin

heb je helemaal gelijk in, ik had mij ook ingesteld op wat tegenslagen omdat het idd allemaal en beetje nieuw is. maar feit blijft als en paal boven water dat ze mensen stelselmatig voor lopen te liegen inplaats van echt de waarheid te spreken.

ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat hd medewerkers getraind worden om mensen aan het lijntje te houden. maar goed ik hou gewoon beet uiteindelijk zal ik winnen.

wat men nog niet weet is dat iedere minuut die ik spandeer aan 0900-1905 echt niet ga betalen :wink:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel: Re: klopt.
BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 21:11 

marcel234 schreef:

ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat hd medewerkers getraind worden om mensen aan het lijntje te houden. maar goed ik hou gewoon beet uiteindelijk zal ik winnen.
groet marcel.

Zal ik je eens zeggen hoe het daar gaat:Tempo,produktie draaien en vooral niet te lang aan de telefoon met klanten want er hangen zoveel in de wacht let wel de goeden daar gelaten,die gaan voor een tevreden klant ! Je moet er alleen wel tegen kunnen als ze zo in je nek zitten te hijgen :?

Profiel  

Berichttitel: sos-formulier.
BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2006 21:22 
Site Admin

klopt helemaal gelijk in, en tijdens mijn gesprekken heb ik er ook wel eens 1 gesproken die er wat dieper op in wilde gaan met andere afdelingen. en met dat laatste woord heb je ook het probleem te pakken! afdelingen. ze hebben ooit zoiets gehad bij kpn dat het beter is als je 110 afdelingen maakt dan verdeel je de boel en beetje.

leuk hoor, maar dat breekt nu op. ik zal je en grapje vertellen maarten waar jij vast wel om kan lachen. ze hadden het gisteren over en s.o.s formulier dat was aangemaakt. ik zeg s.o.s? ja dat was DE brandbrief die het allemaal moest gaan oplossen. ik zeg " is deze afdeling niet tel bereikbaar dan?" euh nee alleen per mail...okè ik doe een voorbeeld na van deze afdeling..

goede morgen collega`s. zo eens even kijken wat er in mijn postvakje staat...s.o.s...oke volgende s.o.s jeetje word wel knudde vandaag. denk dat ik maar eens ga lunchen want de druk is toch zo hoog. zo nou tìs al 12.00 uur. nog en keertje kijken in mijn postvakje...s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s s.o.s

arghhhhhhhhh ik kan het niet meer aan...word gek! van dat woord s.o.s ik ga de ziektewet maar in...dat is de s.o.s afdeling naar mijn visie :lol:

groet marcel :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006 19:02 
Site Admin

internetplusbellen+mine deel 5 ( de final :( )

ik had nooit verwacht met mijn koppige instelling dat ik toch moet gaan schrijven dat ik het bijltje er bij neer gooi. kpn blijft zich verhullen in leugens, planet al helemaal ik ben het echt zat. ik ga er ook niet meer verder mee, want het heeft geen zin. in totaal 8 uur op 0900-1905 (planet/kpn gezetten en het heeft totaal niks uit gehaald.

voor diegene die mij kennen op dit forum blijf ik altijd netjes uit de hoek komen, maar voor deze ene keer uit frustratie wil ik zeggen dat kpn en planet het meest grootste *** bedrijf is dat er bestaat. zoals deze ongeleerde asshole`s met mensen omgaan is werkelijk te belachelijk voor woorden. of er moet vanuit hun en wonder gebeuren maar ik kap er mee...bahbahbah. ohja zoas jullie begrijpen betaal ik geen cent aan plant voor de gemaakt belkosten naar 0900-1905. mocht dat mijn ipb gaan kosten is dat jammer.

ik heb voor de rechter en ijzersterkte voet voor de deur dus kom maar op. ik raad voor op dit moment iedereen af om mine te bestellen u gaat zich echt in en poel van leugens en bederf storten :evil:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006 19:24 

Mag ik adviseren om contact op te nemen met zeg maar het escalatie team van KPN en daar tot een acceptabele oplossing te komen ? Bespaart je misschien een hoop geld,tijd en frustratie ?!

Profiel  

Berichttitel: nummer?
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006 19:55 
Site Admin

heb jij daar en nummer van? dan ga ik ze zeker even bellen...im mag ook natuurlijk.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006 19:56 

Ik zal het je mailen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 28 nov 2006 20:31 
Site Admin

gisteren nog 1 wanhoops poging gedaan naar planet internet. de hd medewerker was schijnbaar zo ten einde raad dat hij zonder pardon de haak er heeft opgegooid met de woorden "flikker toch op man" dit getuigd niets meer en niets minder dat planet zich in een crissis situatie bevindt. daarna ook nog keer met kpn gebeld en ik was zeer verrast dat terwijl ik in de wacht hing dit e-mailtje kreeg!

Geachte heer *****

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

Uit onze administratie is gebleken dat er geen bestelling voor Mine in combinatie met InternetPlusBellen van Planet in behandeling is genomen. Wilt u Mine aanvragen in combinatie met InternetPlusBellen van Planet, dan adviseren wij u een bestelling te plaatsen via
de site van Planet:

http://www.planet.nl/mine/

nou ja haha. kan ik weer vanaf 0 beginnen :evil: en mooie is dat opnieuw bestellen via planet helemaal niet kan omdat die oude mine gegevens er nog instaan :roll: kortom na overleg met de op 1 na hoogste op de hd afdeling is besloten het niet verder meer te laten lopen via planet maar kpn gaat zelf mine aan internetplusbellen van planet koppelen. of ik daar vertrouwen in moet hebben?? maar ja we zien wel :roll:

groet marcel.

p`s maarten ik heb dat telefoonnummer nog niet binnen gekregen? kan je dat misschien doen via en interne mail hier?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 22:14 
Site Admin

internetplusbellen+mine deel 7.

de strijd was toch nog niet helemaal gestreden. kpn is het doorverwijzende vingertje van planet behoorlijk beu...en terecht. als het goed is gaat de mine order alsnog door...meer hierover binnenkort.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2006 12:17 
Site Admin

heb grote bewondering voor je doorzettingsvermogen :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]